מלון מידלנד מומביי הודו


מלון מידלנד (Hotel Midland) מציע חדרים נוחים עם טלוויזיות עם מסך שטוח, הוא ממוקם במרחק של 500 מטרים מתחנת איסט רלוויי (East Railway). הוא כולל מרפסת גג ומסעדה, והוא מספק שירות הסעות לשדה התעופה וחניה בחינם.

מלון מידלנד נמצא במרחק 3 ק"מ מחוף ג'והו ואזורי הקניות. הוא נמצא במרחק של 5 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי צ'אטראפי שיבאג'י. הסעות מנמל התעופה הינן מסופקות.

החדרים הממוזגים במלון מומבאי מידלנד כוללים ריהוט קלאסי וטלוויזיות עם מסך שטוח בלווין. בחדרים יש מיניבר, כספת ופינת ישיבה. בחדרי הרחצה הפרטיים יש מקלחת חמה/קרה ומייבש שיער. במלון יש אינטרנט אלחוטי.

האורחים יכולים ליהנות מרגע של שקט על מרפסת הגג, אשר כוללת מקומות ישיבה בחוץ וגינה. במלון מידלנד יש מרכז עסקים ודלפק להזמנת סיורים. שירות השכרת רכב זמין במקום.

מסעדת גארדן טריט מגישה מגוון רחב של מאכלים הודיים, סיניים ומקסיקניים. קוקטיילים מרעננים מוגשים בבר. ניתן ליהנות מהארוחות על המרפסת.

להזמנה מלון מידלנד במומביי



חוף ג'והו במומביי 

חוף ג'והו  Juhu במומבאי הוא אחד החופים ההודים המפורסמים ביותר. חוף זה ידוע כאחד החופים הפופולריים ביותר של הודו, והוא ממוקם "Ville Parle". הוא ממוקם כ 18 ק"מ ממרכז העיר. חוף Juhu גובל עם יישוב יוקרתי שבו רוב הסלבריטאים ממוקמים  ולכן, זה די נפוץ למצוא מפורסמים מפורסמים רצים לאורך חולות. תיירים מבקרים בחוף זה בגלל האווירה השלווה שלה. חוף ג'והו (Juhu Beach) מפורסם גם בזכות המעדנים המקומיים שלו ומנות הרחוב. דוכני המזון שהוקמו כאן מציעים מאכלים מצוינים ופריטים חטיפים. אנשים מומבאי לבקר את החוף כדי להירגע וליהנות לאחר יום ארוך, מייגע. יש בתי מלון ודירות יוקרה הממוקמים בקצה הדרומי של החוף. צופה בשקיעה במקום הנפלא הזה,  המוקף בים הערבי הגדול, הוא חזון דמוי חלום לכל מי שמבקר בחוף.





Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה