מלון אמפורים סוויטס בנקוק

מלון אמפורים סוויטס בנקוק


מלון אמפורים סוויטס מציע שירות מגורים מפואר ,והינו מחובר ישירות לתחנת BTS פרום פונג ( Phrom Pong BTS ) . כל סוויטה כוללת חלונות מהרצפה עד התקרה עם נוף של העיר בנגקוק, והינה מצוידת עם מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח.

מלון אמפוריום סוויטס הממוקם על גבי מרכז הקניות אמפריום ( Emporium ) ומשקיף על פארק בנג'אסארי ( Benjasari ) , ניצב על סוקהומביט רואד ( Sukhumvit Road ). המלון נמצא במרחק של 2.5 ק"מ מהבזאר הלילי של סואן לום ( Suan Lum ) ובמרחק של 20 ק"מ משדה התעופה סוברנבומי ( Suvarnabhumi ). חניה בחינם הינה מסופקת.

חדרי האירוח והלינה המרווחים הינם מצוידים עם מיזוג אוויר וחדר אמבטיה ושירותים צמוד. המטבח המלווה עם פינת אוכל, הינו מושלם עם כלי מטבח ומיקרוגל. נגני DVD וגישה לאינטרנט אלחוטי הינם זמינים.

ניתן לדגום תפריט אסייתי ומערבי במסעדת Emporia. הבר שלצד הבריכה וטרקלין הלובי מגישים מגוון של משקאות. סעודות בחדר הינן זמינות 24 שעות ביממה.

אלה מבינכם החפצים להתאמן , יכולים לעשות זאת במרכז הכושר. ג'קוזי חיצוני הינו זמין עבור הרפיה. לחלופין, האורחים יכולים לטבול בבריכה עם הצורה החופשית או ליהנות מהליכות בגהים המעוצבים.



Booking.com




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה