מסע אישי ל Falls Park on the Reedy גרינוויל דרום קרוליינה


מסע אישי ל Falls Park on the Reedy גרינוויל דרום קרוליינה

גרינוויל בדרום קרוליינה היא עיר בשלבי התפתחות מהירים ובסביבתה ישנם מלא עיירות כך שהאיזור על שמה מלא באוכלוסייה. בגרינוויל יש פארקים וגנים שכדאי מאוד לבקר בהם.


 

באיזור הפארק ישנם גם כמה פסלים שמומלץ להצטלם איתם למזכרת 

Falls Park on the Reedy הוא אחד מהפארקים שביקרתי בהם יחד עם בעלי, פארק זה הוא הסמל של העיר בעקבות גשר צר בשם גשר החירות the liberty bridge. הגשר מעוצב בצורה ייחודית, תלוי מעל לנהר שעובר באמצע העיר ונשקפים ממנו נופי נהר הרידי ומפליו. בפארק גם שבילי הליכה, ספסלי פיקניק והרבה שקט ויופי וזרימת המים של הנהר מהווה מוסיקה ערבה לאוזן. 





ציור שמאוד משך את תשומת ליבי של הכלב במבט עצוב כלשהו




בסופי שבוע מגיעים אומנים לפארק והפעילות האומנותית ענפה. בנוסף בצמוד לנהר הרידי ממוקמים מלא גלריות עם אוספים למכירה של אומנים מקומיים.


כמו כן, ניתן לאוהבי הרכיבה לעשות מסלול של סאגאווי ברחבי גרינוויל. לפני הסיור ישנה הקדמה קצרה על כללי הבטיחות של הכלים וכן הדרכה למתחילים איך לשמור על שיווי משקל בסאגווי, מאוד קל ואני התחברתי לסאגווי במהירות למרות שזו היתה הפעם הראשונה שניסיתי. אנחנו מאוד נהנינו מהסיור עם מדריך שמסביר על ההיסטוריה של גרינוויל וגם ניתן להינות מהרכיבה עצמה של האופניים במהירויות סבירות על המדרחוב. 





הפעם שכמעט נפלתי חחח מהסאגווי ...

בקיצור, שווה כל דקה וכל דולר ...  בדרך ישנם מבנים היסטוריים וכן אומנות הפזורה במדרחוב בכל מקום במדרכות כמו זו למשל שבחרתי להציג 



מלונות מומלצים בגרינוויל דרום קרוליינה 
Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה