חברות להשכרת רכב בחו"ל

מטלת חיפוש רכב כדי להשכיר בחו"ל זו מטלה לא קלה, לאבטח שהרכב אכן ישמש אותנו במהלך הטיול בבטחה. לכן מאוד חשוב לבחור חברת השכרת רכב אמינה, הזמינה 24/7 ברחבי העולם. המבחר הוא עצום כדי להקל על המלאכה להלן מבחר חברות העוסקות במלאכת השכרת הרכב ברחבי העולם. לאחר שסקרתם את האתרים, ההחלטה שלכם, וכמובן גם האחריות עליכם. לטיול בהשכרת רכב יש יתרונות רבים: לא להיות תלוי באמצעי התחבורה השונים ביעדים, זול יותר מאשר לנסוע במוניות כל היום, וכן הקלה בסחיבת הציוד המזוודות לאורך הטיול.






  Worldwide Car Rentals Auto Europe חברה להשכרת רכב במשך למעלה מ -60 שנים, מובילה בשירותי השכרת רכב ברחבי העולם ועזר למעלה מ -10 מיליון נוסעים למצוא את האפשרויות הטובות ביותר בעת נסיעה לחו"ל. באמצעות היחסים ארוך הטווח שלנו עם ספקים מובילים כמו רץ, אוויס, Enterprise, יורופקאר, נשיונל, ועוד מציעים לנוסעים את המחיר הנמוך ביותר ב -20,000 מקומות איסוף בלמעלה מ -180 מדינות ברחבי העולם. יתרון חברת השכרת הרכב:  השוואת בין חברות ההשכרה השונות ומאפשר להשכיר את המחיר הנמוך ביותר, ביטול ללא תשלום עד 48 שעות לפני האיסוף      Ready-to-Go אחריות איסוף   24/7 מוקד שירות מן האיסוף כדי dropoff .



Fox Rent A Car - Discount Car Rentalsפוקס השכרת רכב, בע"מ נוסדה בשנת 1989 כחברה המסיעה נוסעים לשדה התעופה. באופן פעיל בניהול ובבעלות מייסדיה, הארגון נהנה מצמיחה חזקה ורווח תפעולי חיובי במשך למעלה מעשרים וחמש שנים. פוקס השכרת רכב על בסיס הצטרפות יעילות מבוססת טכנולוגיה עם ניהול מחיר יזום,

פוקס השכרת רכב כבר גדלה בהצלחה ותפסה את נתח שוק של השכרת רכב בשדה התעופה ומצאה את עצמה כחלופה למותגים הגדולים בשטח להשכרת רכב. עם 20 שדות תעופה גדולים ברחבי ארה"ב, פוקס השכרת רכב-מציע לצרכן את אותה הבחירה של כלי רכב זרים ומקומיים בהנחה משמעותית ממפעילי השכרה הגדולים יותר בשוק. כנוסע המאה ה -21 הופך יותר אנין ומודעות לעלות ולתחרות הקשה בין חברות ההשכרה, פוקס השכרת רכב בנאמנות ובעקביות מספק ערך ושירות מעולה ללקוח. פוקס השכרת רכב-, Inc היא חברה בבעלות פרטית C ומופעל, שבסיסה בלוס אנג'לס, קליפורניה ארה"ב.



Thrifty השכרת רכב  נוסע לבריטניה ? חברה להשכרת רכב בבריטניה המאפשרת השכרת רכב באינטרנט מאחד 98 המקומות במדינה. בחר את הרכב שלך ממבחר הצי הרחב של החברה. אוסף יוקרה נרחב כולל מכוניות יוקרה.  ניתן להזמין ולשלם בעת ההגעה, מבחינת מחיר הזול ביותר. חברת הבריטית עברה כברת דרך ארוכה מאז הקמתה לפני למעלה מ 40 שנה והיא חברה בניהול משפחתי. היום אחת מחברות ההשכרה המובילים בבריטניה מפעילה יותר מ 12,500 מכוניות ו 4,500 טנדרים ומיניבוסים.
מיקומים בבריטניה שהחברה פעילה : קובנטרי, דנדי, אדינבורו, אקסטר, גטוויק, גלזגו, הית'רו, אינברנס, לוטון, מנצ'סטר, ניוקאסל, ניוקי, פרת סטנסטד. העיר מפתח במקומות פתוחים 7 ימים בשבוע כולל בירמינגהאם, בריסטול, קרדיף, אדינבורו, אקסטר, גריניץ ', אינברנס, לסטר, מילטון קיינס, ניוקאסל, אוקספורד, שפילד סאות'המפטון.



easyCar השכרת רכב בינלאומית המבוססת בלונדון. החברה עובדת עם מותגים כמו הרץ, סיקסט, Enterprise ו- יורופקאר ומשתדלים לספק את המיטב בהשכרות הרכב לצרכי עבודה או תיירות. שוק השכרת הרכב הוא ותחרותי, כך שהוא יכול להיות משימה קשה עבור צרכנים למצוא את הרכב הטוב והזול ביותר. למרות שיש  כמה חברות השכרת רכב ידועות ברחבי העולם, לעתים קרובות מחירי התמורה הטובים ביותר ניתן למצוא עם חברת השכרה מקומית. החברה יכולה לעזור לתייר כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורך בלמעלה מ -4,000 אתרים ברחבי העולם בפשטות ובמהירות.

Expedia היא אחת מסוכנויות הנסיעות המקוונות בשירות מלא המובילות בעולם עם אפשרות להזמנת מלונות טיסות, קרוזים וכמובן גם השכרת רכב. מאחר והיא מציעה מגוון כל כך רב של מוצרים הסוכנות יכולה להשיג מחירים מוזלים מאוד בהשכרת רכב וליצור הטיול המתאים בצורה הטובה ביותר לדרישות התייר. היום עם היישומים ניידים Expedia עטורת פרסים עבור סמארטפונים, טאבלטים ומחשבי פריטי לבוש, אנשים יכולים לתכנן, להזמין טיסות ומלונות והשכרת רכב בלחיצת כפתור. יישומי Expedia מציעים כלים שימושיים לניהול הטיול שלך כולל: מפות הטרמינל בשדה תעופה; מלון לבדוק זמן והודעות מצב טיסה; מפות למלון וכן שורה של תכונות אחרות העוזרים למטייל באשר הוא.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה