רכבת יורוסטאר מלונדון לפריז בקלי קלות



רכבת יורוסטאר  מלונדון לפריז בקלי קלות 


Booking.com







נסיעה בין לונדון ופריז עם Eurostar היא חוויה נוחה ומהנה. הרכבות במהירות גבוהות ותוך כמה שעות אתם נעים בין שתי הבירות. על סיפונה של הקרונות מרווחים ומושבים מרווחים. ניתן גם ליהנות מארוחות במושבים תלוי לנוסעים במחלקה הראשונה ו יש מזנון נע עם חטיפים חמים וקרים לנוסעים רגילים.

נוסעים שלוקחים את  היורוסטאר מלונדון עליהם להיות בתחנת קינגס קרוס סנט פנקראס המרשימה בלב הליבה של לונדון. התחנה צמודה לרכבות האליטה החברתית, כמו גם קווי רכבת תחתית. הנוסעים מגיעים לפריז לתחנת הרכבת Gare du Nord Eurostar ומשם יש גישה קלה למטרו וקווים יבשתיים, כמו גם קשרים בכל רחבי הארץ. בצידה הימני של התחנה יש תחנת מוניות מיד כאשר יורדים מהיורוסטאר.



לאחר שהגעת לפריז תוכל לתור בכל אטרקציות התיירות של פריז המדהימה.יורודיסני רק נסיעה ברכבת משם, או שתוכל לנסוע ברכבת לאורך צרפת לתור אחרי ערים נוספות ברכבת TGV. בקר בפריז ולגלות מסעות רכבת פופולריים אחרים פריז היא עיר תוססת ומבקרים יכולים לחקור את השכונות שונות, ביקור בשווקי הפשפשים המפורסמים בצפון או שיש בירה על תעלת סנט מרטין. תיירים נוהרים לחנויות - חנויות כלבו הגדולות של גלריות La Fayette וPrintemps וחנויות מעצבים לאורך השאנז אליזה. פריז היא גם מלאה במסעדות; שכונה תוססת לאכול בהיא הגדה השמאלית וסן ז'רמן.

 מפריס אתה יכול את הרכבת  Lyria TGV לז'נבה, או אולי TGV מטה לניס ואפילו Elipsos Trenhotel הלילה לספרד.











Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה