אוסטריה ארץ הוולאסים

אוסטריה במרכז אירופה ורוב שטחה הררי ללא מוצא לים. נופיה המושלגים ואגמים כחולים הם שמביאים אלפי תיירים מדי שנה לבקר בה. אוסטריה מתאימה במיוחד לטיולי משפחות המטיילים ממחוז למחוז ונהנים ממגוון אטרקציות כמו פארקי מים, מעיינות חמים, פארקים עם מתקנים הרפתאות, סקי ועוד. הערים המרכזיות הן: זלצבורג, וינה, חבל קרינתיה, חבל בורגרלנד,חבל שטיריה.


 

מלונות מומלצים באוסטריה



Booking.com


השכרת רכב באוסטריה


 החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב באוסטריה חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים באוסטריה בנופש שלכם. אוסטריה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב באוסטריה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש באוסטריה והשכרת רכב באוסטריה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב באוסטריה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. אוסטריה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב באוסטריה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב באוסטריה, השכרת רכב בוינה, השכרת רכב בזלצברג, השכרת רכב באינסבורק, השכרת רכב בהלשטאט, השכרת בברנר. המהירות מותרת בכבישי אוסטריה כביש עירוני 50 קמ"ש, כביש בין עירוני 100 קמ"ש, אוסטרדה 130 קמ"ש. נסיעה בכל הכבישים המהירים באוסטריה כרוכה בתשלום אגרה Vingette המוצמדת לחלון הקדמי.את המדבקה קונים בחנויות או בקיוסקים. חובה לחגור חגורת בטיחות וילדים מתחת לגיל 12 חייבים לשבת במושב האחורי, שרשראות שלג הן חובה בכבישים.


טיסות זולות לאוסטריה

למזמינים כרטיסי טיסה לאוסטריה, ניתן לבחור בין חברות התעופה: אל על ו- Austrian Airlines. הטיסות הן ישירות והנחיתה היא בשדה התעופה וינה-שוכאט. רוב טיסות לאוסטריה נוחתות בשדה התעופה הממוקם בעיר שוכאט וממוקם כ- 18 ק"מ דרום לעיר הבירה וינה. אפשרויות הגעה מהשדה או אל השדה, יכולות להיות בעזרת רכב שכור, מוניות, אוטובוסים ורכבות. כמו כן, לנוחות אנשי עסקים, ניתן להזמין שירות הסעות VIP.















טיול רכבות לאוסטריה 

החל מפסגות האלפים המחוספסות, עטופות השלג ועד השכלול האלגנטי של עריה, אוסטריה היא סיפור של שתי מדינות, אחת מהן תוכלו ליהנות מקפה ומאפה בבית קפה וינאי מתוחכם לפני שאתם יוצאים לאופרה הנוצצת, או לגלוש במורדות תלולים ומכוסים שלג בחורף ולעלות במעלה הרים מפוררים בקיץ. שוכב על גבול האלפים האוסטריים, זלצבורג הייתה מקום הצילומים של 'צליל המוסיקה' וכיום הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. כאן תוכלו לחקור את העיירה בארכיטקטורה בארוקית נהדרת, לחזור על מדרגותיה של הגברת ג'ולי אנדרוס בתפקידה האיקוני של מריה פון טראפ. אחת הערים הגדולות הקיסרות של אירופה היא וינה, עיר הבירה האלגנטית של אוסטריה. חקור את ארמונות ההופבורג והשונברון המקושטים, ובקר במקום הולדתו של Sachertorte המענג, שנוצר על ידי פרנץ סאכר בן ה -16 בשנת 1832. לשינוי קצב, סעו מזרחה לאזור האלפיני הדרמטי במדינה. ארץ הפלאות בחורף ופרחים מנוקדים בקיץ, ההרים עוצרי הנשימה האלה נפלאים כל השנה ונצפים בצורה הטובה ביותר מהעיירות האלפיות הציוריות אינסברוק ומיירהופן.







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה