טיול רכבות באוסטריה

טיול רכבות באוסטריה 


אוסטריה היא יעד של יופי ואלגנטיות נשגבים בכל ימות השנה, המחזה של הנופים ההרריים והמפוארים שלה מתחרים במורשת התרבותית והמוזיקלית שלה. טיול רכבות באוסטריה מאפשר ליהנות מהטוב ביותר של שני העולמות אלה.

רשת הרכבות המודרנית של אוסטריה משתרעת על פני המדינה כולה מה שהופך את האזורים אפילו מרוחקים וכפריים נגישים ברכבות מהירות, יעילה וקבועות. משמעות הדבר ביקורים בערים היסטוריות ותרבותיות, כוללים וינה וזלצבורג עם אזורים יפים כמו האלפים של אוסטריה ואזור האגמים.



טיול רכבות באוסטריה 

ביקור בכמה שווקים של אוסטריה הקסומים בחג המולד, מסע ברכבת דרך האלפים המפוארים או לחוויה תרבותית בלתי נשכחת בוינה עם יוהאן שטראוס מובטח מסע יוצא דופן וחוויה בלתי נשכחת. מבחר מגוון של סיורי רכבת בליווי מדריך באוסטריה בהתאמה לכל קהלי היעד. מסלול של יעדים, טיולים ופעילויות שנועד להציג את חלק ההיסטורי, האטרקציות טבעיות ותרבותיות, באיכות הטובה ביותר של אוסטריה. טיול רכבות באוסטריה כולל לינה במלונות ומבחר ארוחות.


מבחר טיולי רכבות באוסטריה 

טיול ברכבת גלה את האלפים באוסטריה ב 10 ימים 




טיול רכבות באוסטריה חושף בפנינו את  הרי האלפים האוסטריים האדירים באחת המדינות יפות והמפתות ביותר באירופה. מהבסיס  בעיר טירול הקסומה של סנט יוהן, אמגלים את ההוד של גרוסגלוקנר כביש האלפים הגבוה, נהנים ממסע רכבת מורשת דרך עמק זילר הדרמטי וביקור בעיר הקיסרית המפוארת של זלצבורג.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה