יוצאת לטיול לחו"ל? 5 מוצרים שחובה לקחת איתך !!!


5 מוצרי יופי שחובה לקחת איתך לטיול 

יוצאת לטיול למסע מפרך שחלמת עליו כבר שנים ? לא תמיד כשאנחנו מגיעים ליעד מסוים בחו"ל אנחנו מוצאות את מה שאנחנו צריכות, רוצות, ובמקום לראות את אטרקציות התיירות, המוח הנשי שלנו עסוק באיך להשיג את המוצר שחסר לנו. כמה פעמים יצאתי לחופשה בחו"ל ותמיד אבל תמיד שכחתי משהו... וכשרציתי לקנות הייתי צריכה לכתת את רגליי למצוא את ה"משהו" הזה שהייתי מאוד צריכה.
לכן מאוד מומלץ להכין קיט לחופשה, כך אנחנו לא שוכחות דבר. להלן 5 מוצרים  מומלצים שחובה אבל ממש חובה שיהיו במזוודה :

1. WEN by Chaz Dean On-The-Go Travel Kit







ידוע ששיער עבור כל אישה הוא הדרה. מוצרים לשיער שמומלצים לטיול או רק מנסים לעשות את זה דרך לוח זמנים קדחתניים והשיער שלך נראה תמיד כאילו יצאת הרגע מסלון היופי שלך. הודות לצמד החזק בWEN On-The-Go זה קיט:  שפופרת לניקוי השיער וכן קרם לחידוש השיער.  יתרונות על הדרך? עכשיו תרגישי בטוחה בשיער שנראה ומרגיש מלא ויפה, עם WEN המשמש לך הילה לשיער.



2. Weleda Body Lotion Starter Kit

קרם לחות לגוף הוא מוצר הכרחי כאשר יוצאים לטייל בארץ או בחו"ל. פגעי מזג האוויר נראים גם בשיער וגם בגוף. כאשר חם מדי או כאשר קר מדי, מומלץ ללחלח את העור בקרם. קיט ממש חמוד שנתקלתי בו, עשוי ממרכיבים אורגניים, מעניק לחות לגוף, וריח עדין ומצוין לטיולים. המיכל אינו ענק מדי.. ואפשר בקלות להשחיל אותו למזוודה... הקיט מגיע במגוון ריחות, כך שאפשר גם לגוון.

3.   NEW Clinique Skin Care Makeup Makeup Bag


ועכשיו לאחר שלחלחנו את עור הגוף הגיע הזמן לטפל בפנים. בקיט שמכיל הכל ... אבל ממש הכל לפנים מקרם לפנים, מסקרה (שחור), צללית וסומק קומפקטי ושפתון כולל תיקיה צבעונית מעוצבת על ידי לולו, צבעים של קיץ מרעננים את הנפש  ומכיל את המוצרים של קליניק.



4. Toiletry Travel Bag Case - Roll up Organizer


מה שאנחנו צריכות עכשיו, זה בעצם להכיל את כל מה שרכשנו או שנמצאים במלאי שלנו לטיול במקום מרוכז. תיק שמרכז את כל מוצרי היופי, תכשיטים, מכשירים אלקטרוניים למיניהם (שלא נפרט את כולם כאן) . בקיצור כל מה שמסתובב במזוודה ללא ידיעת הבעלים על מיקומו.


5.  Paloma Picasso Eau de Parfum Spray for Women




 איזזזהה ניחוח מדהים !!! אולי תגידו איזה בושם ישן ויש כאלה שאפילו לא מכירים אותו, אבל בעיני הוא אחד מהחזקים בבשמים לנשים ... פלומה דה פיקאסו שמאוד מאוד התחברתי לעיצוב הבקבוק של הבושם, נראה מאוד מרשים. כמובן שחשוב מה שמכיל בפנים... אבל גם העיצוב החיצוני חשוב שאיתו אנחנו הולכות לאורך הדרך... אם זה לטיול או שסתם על השידה. במיוחד כאשר אתה מגיע לדיוטי פרי... זה לא מה שהיה פעם. מכריחים אותך לקנות 5 בשמים כדי שתוכל לזכות בהנחה, ודרך אגב לא תמיד יש הנחה בכלל. כשאתה נוחת בארץ ומגיע לסופרפארם או לכל חנות אחרת שמוכרת את הבשמים... לפתע מגלה שבעצם לא קנית כל כך זול. אז כדאי להכין את המוצרים מראש ולא לחכות עד שתמצאו את זה בדיוטי פרי, אם בכלל.



כל המוצרים שנבחרו הם המלצה אישית, של מטיילת בחו"ל ומתוך ניסיון אישי, המוצרים הם ללא דמי משלוח ומסופקים באמאזון במחירים סבירים ביותר. מאוד מומלץ !!!

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה