מלונות מומלצים בפירנצה איטליה



מלונות מומלצים בפירנציה שבאיטליה 

פירנצה שבטוסקנה היא אחת הערים הפופולארית לביקור באיטליה. העיר, אשר הוכרזה כאתר מורשת שימור עולמי על ידי אונסק"ו, מתאפיינת באלמנטים ויצירות אמנות מתקופת הרנסס. פירנצה מציעה שלל מוזיאונים, קתדרלות וכנסיות יפיפיות. זוהי עיר אלגנטית ושופעת רחובות יפים והפיאצות (כיכרות) עשירות בפסלים ועיטורים. הכיכר המפורסמת "פיאצה דלה סיניוריה" אשר נמצאת בלב ליבה ההיסטורי של פירנצה, מציגה תערוכה באויר הפתוח הכוללת גם העתק של פסלו המפורסם "דוד" של הפסל מיכאלאנג'לו.



 בפירנצה מאות בתי מלון, חלקם מומלצים יותרו חלקם מומלציפ פחות, המרכז האטרקטיבי של פירנצה כמו רוב ערי איטליה אינו גדול מאד לכן מלונות בפירנצה ממוקמים רובם במיקום אסטרטגי ונוח למדי לביקור באטרקציות תיירות של פירנצה, מלון בפירנצה שיש עליו המלצות טובות והוא גם מצוי במיקום מצויין ונגיש זה הוא המלון המומלץ ביותר




מלונות מומלצים בפירנצה 2 כוכבים


מלון יולי (Hotel Jolì) שוכן בבניין מתחילת המאה ה-19 במרכז פירנצה (Florence) ונמצא במרחק של 200 מטרים בלבד מתחנת סנטה מריה נובלה (Santa Maria Novella). מזנון ארוחת בוקר, הכולל מאכלים חמים וקרים, מוגש מדי יום בחדר ארוחת הבוקר. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהקתדרלה של פירנצה (Florence Cathedral) ובמרחק של 200 מטרים ממרכז הירידים פורטצה דה באסו (Fortezza Da Basso). פורטזה דה באסו , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים באנדרטאות, אמנות ומוזיאוני אמנות.




מלונות מומלצים בפירנצה 3 כוכבים 


מלון גריבלדי בלו (Hotel Garibaldi Blu), הממוקם במרכז פירנצה (Florence), נמצא במרחק של 400 מטרים מתחנת הרכבת סנטה מריה נובלה (Santa Maria Novella). אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל האזורים. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מפיאצה דלה סיניורה (Piazza della Signoria) ומגלריית אופיצי (Uffizi Gallery). הקתדרלה של פירנצה נמצאת במרחק של 500 מטרים משם. סנטה מריה נובלה , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בשופינג, אנדרטאות ותרבות. 


מלונות מומלצים בפירנצה 4 כוכבים

מלון ספאדאי (Hotel Spadai) נמצא בלב פירנצה, במרחק של 2 דקות הליכה מקתדרלת סנטה מריה דל פיורה (Santa Maria del Fiore), בבניין היסטורי ליד פאלאצו מדיצ'י ריקרדי. המלון נמצא במרחק של 200 מטרים מהבזיליקה של סן לורנצו. כיכר פיאצה דלה סיניוריה (Piazza della Signoria) נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה משם. קתדרלת מילאנו , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בשופינג, היסטוריה ותרבות.







מלון גראנד הוטל באגליוני (Grand Hotel Baglioni) - ששימש בעבר כמגורים של נסיכי קארגה ברטוליני (Carrega Bertolini) - שוכן במרחק של 300 מטר בלבד מתחנת הרכבת סנטה מריה נובלה (Santa Maria Novella Train Station).  הטרסה ואזור הסעודות של המלון משקיפים לכיפת סנטה מריה דל פיורה (Santa Maria del Fiore) ולמגדל הפעמון ב-ג'וטו (Giotto's Bell Tower).

המלון, הממוקם באזור הקניות היוקרתי ביותר של פירנצה, Calzaiuoliנמצא בסמוך אל חלק מן המונומנטים והמבנים ההיסטוריים המפורסמים ביותר של העיר. גלריות האמנות אופיצי (Uffizi) ואקדמיה (Accademia) נמצאות במרחק של פחות מ-10 דקות הליכה משם.




מלון קאלזאיולי (Hotel Calzaiuoli) מציע שירות ידידותי, חדרים ממוזגים ומיקום מרכזי, במרחק הליכה של כ-2 דקות מקתדרלת פירנצה (Florence Cathedral) אשר ב-ויה קאלזאיולי (Via Calzaiuoli), העובר דרך מיטב המראות שיש לפירנצה להציע.

המלון, הממוקם באזור הקניות היוקרתי ביותר של פירנצה, Calzaiuoliנמצא בסמוך אל חלק מן המונומנטים והמבנים ההיסטוריים המפורסמים ביותר של העיר. גלריות האמנות אופיצי (Uffizi) ואקדמיה (Accademia) נמצאות במרחק של פחות מ-10 דקות הליכה משם.




מלון לונדרה - פירנצה (Hotel Londra - Firenze) השוכן במרחק של רק כ-200 מטרים מתחנת הרכבת פירנצה סנטה מריה נובלה (Firenze Santa Maria Novella), מציע סאונה וחדר כושר ללא תשלום. החדרים מרוהטים באלגנטיות וכוללים גישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי. המלון נמצא במרחק של כ-5 דקות ממרכז הקונגרסים פורטזה דה באסו (Fortezza da Basso).



Booking.com



מלונות מומלצים בפירנצה | השכרת רכב בפירנצה | טיסות לפירנצה | אטרקציות תיירות בפירנצה | 



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה