מלונות מומלצים בסנט פטרסבורג ברוסיה



מלונות בסנט פטרסבורג 5 כוכבים

מלון גראנד אירופה בסנט פטרסבורג 

מלון גראנד אירופה
(Grand Hotel Europe) שוכן במיקום מרכזי מדהים בסנט פטרסבורג (St. Petersburg). יחידות האירוח של המלון הינן אלגנטיות ושוכנות בסביבה נהדרת. תוכלו למצוא בסמוך שפע של תאטראות, מוזיאונים ואטרקציות, לרבות את כיכר האמנויות (Arts Square), אדמירלטי (Admiralty) וארמון החורף לשעבר של הצאר. לחלופין, תוכלו ליהנות מהמגוון הנרחב של החנויות, הברים ובתי הקפה הממוקמים לאורך שדרת נייבסקי (Nevsky Avenue). בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר, אווירה ומוזיאונים.




מלונות מומלצים בסנט פטרסבורג 4 כוכבים 

מלון פאלאס פטרו בסנט פטרסבורג 


מלון פאלאס פטרו (Petro Palace Hotel) נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מכיכר הארמון (Palace Square) ומשדרת נייבסקי פרוספקט (Nevsky Prospekt) ב-סנט פטרסבורג (St. Petersburg). המסעדה האיטלקית Trattoria Settimo Cielo מציעה נוף יפהפה של קתדרלת סט אייזק (St. Isaac’s Cathedral) ושל הרמיטאז' (Hermitage). בדלפק הקבלה, הפועל 24 שעות ביממה, תוכלו להזמין סיורים ב-סנט פטרסבורג. קתדרלת סנט אייזק וגן אלכסנדר (Alexander Garden) נמצאים במרחק של 300 מטרים בלבד מהמלון. מקומות חנייה זמינים תמורת תשלום נוסף. תחנת המטרו אדמיראלטייסקאיה (Admiralteyskaya) נמצאת במרחק של 200 מטרים מהמלון.


מלונות מומלצים בסנט פטרסבורג 3 כוכבים

מלון אקיאן בסנט פטרסבורג 




מלון אקיאן סנט פטרסבורג (Akyan St-Petersburg) נמצא במרחק של 7 דקות הליכה משדרת נייבסקי פרוספקט (Nevsky Prospekt), מתחנת הרכבת מוסקובסקי (Moskovsky) ומתחנת המטרו פולשאד ווסטניה (Ploshchad Vosstaniya). גן טבריצ'סקי (Tavrichesky Garden) ותיאטרון מיכאילובסקי (Mikhaylovsky Theatre) נמצאים במרחק של 1.5 ק"מ. המלון נמצא במרחק של כ-15 דקות נסיעה ממוזיאון הארמיטאז' (Hermitage) ובמרחק של כ-30 דקות נסיעה מתחנת הרכבת לדוז'סקי (Ladozhsky). תחנת המטרו מאיקובסקאיה (Mayakovskaya) נמצאת במרחק של 800 מטרים. שירות הסעות לנמל התעופה הבינלאומי פולקובו (Pulkovo International Airport), הממוקם במרחק של 15 ק"מ, זמין בתשלום נוסף. Tsentralny district , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר, אווירה ומוזיאונים.


אטרקציות תיירות בסנט פטרסבורג | השכרת רכב בסנט פטרסבורג | טיסות לסנט פטרסבורג |  מלונות מומלצים בסנט פטרסבורג



Save on your hotel - www.hotelscombined.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה