מדריך טיולים לברצלונה ספרד

ברצלונה - העיר התוססת והרומנטית בספרד. שבה טאפאס מופלאים, האדריכלות הייחודית, שדרות הרמבלס האהובות והכדורגל המקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ברצלונה הינה בירת חבל קטלוניה, אחת מהערים האהובות בעולם, עיר מלאת חום, צבעוניות ורומנטית, מתאימה לצעירים כמבוגרים, לילדים ולמשפחות. יש בה שילוב נדיר של מרכזי אומנות, אוכל מעולה, אווירה תוססת ואתרים דתיים כמו גם פארקים המציעים בילוי מהנה עבור ילדים ומשפחות, חלקם אף ללא תשלום.







ברצלונה הינה אחת ממרכזי התרבות העיצוב, הבילוי האומנות והתיירות המעניינים, הצבעוניים והמושכים ביותר בעולם. היא העיר השנייה בגודלה בספרד ובירת חבל קטלוניה. זוהי עיר שכולה חגיגה אינסופית מרשימה. מתחילים מהעיר ואתריה המפורסמים: כיכר קולומובוס, פסל הספן המפורסם בעולם, הטיילת והמרינה. עורכים סיור פנורמי לאורך רחובותיה הראשיים וצופים במבנים המדהימים של האדריכל והאומנן הנודע אנטוניו גאודי. ממשיכים בנסיעה פנורמית בין בנייניה המודרניים של העיר. מבקרים בפארק גואל, זוהי יצירה מופלאה נוספת של גאודי ואחד הפארקים היפים והמיוחדים בעולם המשלב טבע, נוף ואדריכלות מודרנית. מטיילים רגלית סביב לה סגרדה פמיליה הכנסייה אותה בנה גאודי בשנת 1882 ואשר בנייתה נמשכת עד היום. בסיור ממונע חולפים על פני המזרקה הצבעונית, מרכז התערוכות והכנסים הבינלאומי והאיטצדיון האולימפי שאירח את אולימפיאדת 1992. ומסיים את הסיור במעלה הר היהודים לתצפית עוצרת נשימה על העיר.






מלונות מומלצים בברצלונה 


Booking.com

בחירת המלון הינה נקודת המפתח להצלחת השהייה בעיר לאחר שבחרתם לטוס לברצלונה אם כחופשה , אם לרגל עסקים או למטרת מגורים זמניים, כיאה לעיר תיירותית ממדרגה ראשונה ישנם הרבה מלונות בברצלונה ברמות שונות ובמבחר מחירים. לכל מלון יתרונות וחסרונות והבחירה היא בידכם בהתאם לציפיותכם ואופי חופשתכם.  ברצלונה מציעה מבחר אפשרויות לינה: הוסטלים, דירות ובתי מלון. מלון במרכז העיר בסמיכות לרחובות ראשיים או בקרבת תחנת מטרו יאפשר לכם להנות בקלות ובנוחות ממה שהעיר מציעה. מלון ייתן לכם לרוב ארוחת בוקר ואינטרנט וייתכנו שידרוגים בהתאם למספר הכוכבים ולמה שתזמינו. מתאים למי שרוצה להנות מתנאי אירוח מפנקים. ישנם הרבה מאוד בתי מלון בברצלונה אך כדי להנות ממלון איכותי עם שרות אמין, מפנק ואיכותי במיקום טוב ובמחיר אטרקטיבי עליכם להיכנס לאינטרנט מראש, שם תוכלו להתעדכן ולבחור את הטוב ביותר עבורכם. אם אתם בחופשה משפחתית, כדאי לבחור מלון הערוך לשהות נוחה עם ילדים בגילאים שונים. חפשו מלון עם מבחר פעילויות כמועדון ילדים, בריכה, גינה וקירבה לאטרקציות מעניינות עבור ילדים. זכרו כי בעת חופשה עם חברים סביר להניח, כי תשהו שעות רבות מחוץ למלון ותעזרו בו בעיקר לצרכי לינה וארוחות. בחופשה עם חברים בחרו מלון במקום מרכזי עם ארוחות טעימות, קרוב למרכזי תחבורה ולאזורי קניות ובילויים. שווקים, אתרי אדריכלות, מוזיאונים, כיכרות מרשימות ועוד אטרקציות רבות מחכות לכם בברצלונה ותוכלו לבחור מהשפע המוצע. חלקם אף מוצעים בחינם או במחירים השווים לכל כיס. אם אתם בחופשה רומנטית תוכלו למצוא בתי מלון במקומות מרכזיים המציעים לזוגות חוויה אינטימית, מפנקת ואירוח הולם. שימו לב לאפשר לעצמכם חדר מרווח, עיצוב יפה, שירות אדיב השם דגש על ניקיון וחפשו בריכה, ספא או כל מרכיב המשדרג את תחושת האינטימיות שלכם ונותן לכם חוויה מהנה.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה