מלון אספרסו אמסטרדם

מלון אספרסו באמסטרדם



מלון אספרסו (Hotel Espresso) ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מוונדלפארק (Vondelpark) ומציע חדרי אירוח מודרניים עם גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם. מוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) ומוזיאון סטדליק (Stedelijk Museum) נמצאים שניהם במרחק של 800 מטרים משם. חדרי המלון מעוצבים בגוונים חמים וכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ופינת ישיבה. חדר הרחצה כולל מקלחת, שירותים, ומוצרי טיפוח ללא תשלום. כיכר ליידספליין (Leidseplein), המפורסמת בזכות שפע המסעדות והמועדונים שבה, נמצאת במרחק של 7 דקות הליכה מהמלון. תחנת החשמלית אוברטום (Overtoom) נמצאת מעבר לכביש וניתן להגיע ממנה אל התחנה המרכזית ואל מרכז הירידים RAI של אמסטרדם (Amsterdam RAI Convention Centre). אוטובוס מספר 197 יוצא מכיכר ליידספליין (Leidseplein) ומספק קישור ישיר לנמל התעופה סכיפהול (Schiphol Airport) ובחזרה.

להזמנה מלון אספרסו



מרכז הירידים של אמסטרדם RAI 
מקום שמרכז אנשים מרחבי עולם יחד בעולם הפיזי והווירטואלי, חוצים גבולות ומספקים השראה. המרכז מציג עולמות שונים, אנשים ושווקים במשך יותר ממאה שנה, בבית ומחוץ לבית.


מוזיאון ואן גוך 
מוזאון ואן גוך הוא חוויה מיוחדת במינה לכל חובב אמנות בכלל, ואמנות של המאה ה- 19, בפרט. המוזאון מציג את אוסף היצירות הגדול ביותר של אחד הציירים הגדולים בהיסטוריה, הלא הוא ואן גוך בעצמו. הצפייה בציוריו מלמדת על התפתחותו כצייר, החל מהתקופה המוקדמת ה "אופטימית" ועד לציוריו האחרונים האפלים יותר. מוזאון ואן גוך מתגאה גם באוסף של ציורים נוספים מהמאה ה- 19 וכך ניתן להשוות בין ציוריו של ואן גוך לבין ציירים אחרים, ללמוד על התקופה הסוערת ולהבין את גאוניותו של ואן גוך. מוזיאון ואן גוך מאפשר סיורים מודרכים בהם תלמדו לא רק על ציוריו של ההולנדי אלא גם על חייו הסוערים, הדחיות שקיבל מעולם האמנות בזמנו, חבריו הציירים וכמובן, טירופו שהביא אותו לחתוך את אזנו במו ידיו, עקב אהבה נכזבת, כולם באים לכדי ביטוי במוזיאון זה.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה