ספורט והופעות ברחבי העולם

חברת Sports Events 365 הינה ספק הכרטיסים הגדול בישראל לאירועי ספורט והופעות. החברה מפעילה את www.se365.co.il לאירועי ספורט ו- www.concerts.co.il לאירועי מוסיקה, המספקים לקהל הרחב מידע מקיף וכרטיסי כניסה לכ-20,000 אירועי ספורט מרכזיים (כדורגל, כדורסל, מירוצי מכוניות, טניס וספורט אמריקאי) וכן לכ-300 הופעות ופסטיבלים שונים ברחבי העולם. החברה פועלת מאז 2006 ושולחת עשרות אלפי לקוחות מכ-50 מדינות לאירועים שונים.

כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט בכל העולם 
 
 
מה מייחד ו את החברה על פני האחרים: מידע בשני האתרים מפעילה החברה מנוע חיפוש ייחודי בעולם לאיתור אירועים עפ"י מיקום או עפ"י הקבוצה/אמן. מנוע החיפוש עפ"י מיקום הינו אידאלי לכל מי שנוסע ליעד מסוים ומעוניין לדעת אלו אירועים מתקיימים בעיר היעד או בסביבתה (עד 150 ק"מ). לכל אירוע ואירוע מופיע באתר מידע לגבי דרכי ההגעה למקום, מפה, אופן אספקת הכרטיסים וכן מחירי כרטיסי כניסה בקטגוריות שונות ובמחירים תחרותיים. צוות התוכן של החברה עוקב באופן שוטף אחר אלפי האירועים השונים המופיעים באתר החברה בכל זמן נתון לצורך עדכון מועדים ושעות סופיים.


האתר מציין באופן ברור ומודגש אירוע אשר מועד קיומו עשוי להשתנות וכן את גבולות השינוי האפשריים. מחירים Sports Events 365הינה החברה היחידה בארץ אשר מציגה מחירי כרטיסים לאלפי אירועים שונים. החברה עושה כל מאמץ לספק ללקוחותיה את המחירים התחרותיים ביותר ולצורך זה עובדת ישירות עם מפיצים מורשים (ככל הניתן) וכן עם עשרות ספקים בדוקים ואמינים.


כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט בכל העולם
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה