ברצלונה - הכפר הספרדי פואבלו אספיונל

פואבלו אספיונל הינה אטרקציה ייחודית לברצלונה, אפשר לטייל ולשוטט ברחובות וכיכרות הערים של ספרד מבלי באמת לבקר בהן. הכפר הוקם בשנת 1929 לקראת היריד העולמי שהתקיים בברצלונה. בסיום היריד הוחלט להשאיר את המבנים וכך הפך המקום לאתר חובה לתיירים. בכפר, תצוגה ארכיטקטונית מרשימה של כל סגנונות הבנייה באזורים השונים של ספרד, רחובות שלמים, בנייני ציבור, כיכרות, מסעדות, בתי קפה ובארים והכל בגודל טבעי ואותנטי.


המלצת טיול בפואבלו אספיונל

אפשר לצאת לסיור ערב חווייתי שמתחיל בביקור בכפר הספרדי המפורסם פואבלו אספנול, שנראה יפה ותוסס יותר בשעות הערב. בכיכר הציורית בסנטיאנו דה קומפסטלה, דרך כיכר נטועה, אפשר ליהנות מבתים משוחים בלבן וטובלים בפרחי גרניום. ממשיכים בנסיעה למזרקת הקסם שהינה שורה ארוכה של מזרקות קטנות המשלבת אלמנטים של מים, אורות צבעוניים ומוסיקה, פרי יצירתי של קראלס בוייגאס, מופע מרהיב של זרנוקי מים בתצורות ותנועות שונות מוארים בשלל אורות צבעוניים ומלווים במוסיקה של מוצארט, להקת קווין, ויטני יוסטון ואחרים.




Booking.com










דירות להשכרה בברצלונה - המלצות 
טיול בברצלונה, לא מחייב לינה במלונות מפוארים במאות יורו ללילה, יש דרך נוחה ומשתלמת, שמאפשרת לינה בברצלונה ברמה גבוהה ולא פחות טובה. דירות בברצלונה - אתם שוכרים דירה לתאריכים מסויימים, מקבלים מקום לינה מפנק במחירים נוחים, קונים מצרכים ומכינים לעצמכם אוכל במידת הצורך, זוכים למקום מרווח יותר בייחוד לאור הצפיפות המקובלת בחדרי המלון בברצלונה:





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה