קפריסין חופי ים נפלאים

קפריסין הוא האי השלישי בגודלו באגן הים התיכון שמציע חופי ים נפלאים, בתי מלון מעולים, אוכל טוב ופעילויות מגוונות לכל המשפחה.




נוהגים לחלק את האי לשניים: אזור איה נאפה המיועד לצעירים ואזור פאפוס הפונה למשפחות. אם בחרתם בחופשת בטן גב, תהיו בטוחים שתיהנו עד הגג, אבל קפריסין מציעה עוד אטרקציות למבקרים בתחומה מאז ימי קדם ידועה קפריסין בזכות היין המצוין שלה. תעשיית היין מתרכזת ברובה בעיר לימסול, אבל מתחילה בכרמים ובכפרים הפזורים ברחבי האי. מבחר מסלולי טיול ייקחו אתכם לסיורים בעקבות הכפרים אל מחוזות היין.


לתיירים הרוצים לשלב אקסטרים בנופש, במרכז האי מזדקרים הרי הטרודוס, שמהווים מוקד יציאה לטיולי ג'יפים בין הטבע הפראי והעיירות המנומנמות. בדרך להרים כדאי לעצור בלימסול. בעיר יש חוף יפה, מסעדות וטיילת שוקקת חיים.

חובבי הארכיאולוגיה מוזמנים להתחקות אחר העבר באתר שבעיר פאפוס. שם מוצגות וילות רומיות מהמאה השנייה לספירה, פסיפסים שהשתמרו להפליא ומערות קבורה ששימשו למנוחה האחרונה של מלכי האי. העיר עצמה מהווה מוקד תיירותי חשוב בזכות הנמל העתיק שלאורכו הטברנות המפורסמות והמצודה שבראשה תצפית על האזור. סלע אפרודיטה, הממוקם סמוך לעיר, נחשב למקום הולדתה של האלה המיתולוגית שאהודה על תושבי המקום שמרבים לפקוד את האתר.



Booking.com הדקה ה 90
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה