אטרקציות תיירות מרכזיות בברלין גרמניה

ברלין נופש אטרקטיבי ומגוון 

ברלין היא עיר מדהימה שמושכת אליה עשרות אלפי תיירים בכל שנה, בזכות האטרקציות הרבות המלוות כל נופש לברלין והופכות אותה לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר באירופה. ברלין היא עיר הבירה של גרמניה ואחת הערים הגדולות באירופה ומונה קרוב לשלושה וחצי מליון תושבים. מדובר באחת הערים המגוונות באירופה עם אוכלוסיית מהגרים גדולה, ומי שבחר נופש בברלין ישים לב שבכל מקום ניתן למצוא מסעדות ומוקדי בילוי הקשורים לתרבויות שונות. כיאה לעיר אירופית ענקית, חיי הלילה בברלין תוססים ואלפים גודשים את הפאבים ומועדוני הלילה הפזורים בעיר. נופש בגרמניה ללא ביקור בברלין יהיה ללא ספק החמצה.


תחבורה בברלין

החלטתם לקחת נופש בברלין לא צפויה לכם בעיה במציאת טיסה. טיסות לברלין אפשר למצוא בכל ימות השבוע וכמה חברות תעופה, כולל אל על, מפעילות טיסות ישירות אל שדה התעופה של ברלין. למי שרוצה להוזיל את כרטיס הטיסה - ניתן למצוא טיסות לא ישירות לברלין, המחיר יורד אבל תצטרכו לעבור בעוד שדה תעופה או שתצטרכו להחליף מטוסים באחד משדות התעופה באירופה. נופש בברלין מאוד נוח גם מבחינת התחבורה המקומית - אפשר לנוע ממקום למקום ע"י רשת התחבורה הציבורית – מוניות, אוטובוסים ורכבות עם דיוק גרמני.

מלונות בברלין


נופש בברלין אינו זול, בגלל ריבוי התיירים ואנשי העסקים קשה למצוא מלונות בברלין ובחלקים רבים מימות השנה המלונות בתפוסה מלאה. לפני שאתם יוצאים לטיול בברלין חפשו דילים לברלין – דיל שיכלול גם מלונות, גם טיסות ואם אפשר גם נסיעות ואולי רכב שכור -  מגוון דילים וחבילות נופש לברלין, וניתן גם לשלב בהם הופעות בברלין.


אטרקציות תיירות בברלין גרמניה 


ברלין עיר ענק, בירת גרמניה, בלי רעש, בלי פקקי תנועה, בלי זיהום אוויר, בלי צפיפות, בלי לחץ. שקט בברלין. הפארקים הירוקים הענקיים המכסים חלקים ניכרים משטחה, הכבישים רחבים והשדרות הארוכות, תחבורה ציבורית יעילה והאפשרות להגיע בעזרת אופניים לכל מקום.

שער ברנדבורג - האתר שהפך לסמלה של העיר נמצא בקצה המזרחי של פארק טיארגארטן ובתחילת שדרת לינדן. זו היתה האנדרטה לעוצמתן של פרוסיה וגרמניה.שער ברנדבורג היה סמל לחלוקת ברלין והוא המקום בו עבר הגבול בין מזרח ברלין למערב ברלין. השער גבוהו כ- 60 מטרים ונמצא בקצה שדרת אונטר דה לינדן והוא היווה חלק מהחומה שהקיפה את העיר ושימש כשער הכניסה אליה. לאחר נפילת החומה הפך השער לסמל של אחדות וחופש והוא מהווה את אחד מאתריה החשובים של ברלין.

בראש השער ניצב פסל ה Quadriga אלת הניצחון הרכובה על ארבעה סוסים הרתומים לכרכרה. ניתן להגיע אל שער ברנדנבורג ברגל מבניין הרייכסטאג וכמו כן עם אוטובוס 100 ועם הקווים s1, s2 עד לתחנת אונטר לינדן או ברכבת תחתית U2 הקו האדום ולרדת בפוסטדאמר פלאץ וליהנות מהליכה רגלית ונוף עם בניינים מודרניים של העיר ברלין.


בניין הרייכסטאג - בניין הפרמלנט הגרמני שוקם ושופץ, ונוספה לו תקרת זכוכית מקומרת, ממנה נשקף נוף מרהיב של העיר. התור בכניסה ארוך, אבל שווה כל רגע.

המוזיאון היהודי - האתר מעוצב בצורת ברק המסמל את הזעזועים והשברים שעברה הקהילה היהודית בעיר. יש כאן אוסף מרשים של פריטים מהחיים היהודים בברלין, כשלשואה ולימי הנאצים מוקדשים האנדרטה שבחוץ, חלק מפינות והתצוקה והיצירה "שלכת" של מנשה קרישמן.

בית הכלבו Kadewe - זהו אחד מבתי הכלבו הגדולים באירופה בשטח של כ- 60 אלף מ"ר, המשתרעים על פני שמונה קומות. יש בו הכל מהכל... והאטרקציה העיקרית היא קומת האוכל. בקומת הגג מסעדת ענק, ונשקף ממנה נוף מרהיב של העיר.

פארק Tiergarten - פארק ענק, כ- 4 ק"מ אורך וכ- 2 ק"מ רוחב. הפארק ממוקם בלב העיר אך נראה כיער טבעי וכשמורת טבע. יש בו עצי ענק, פינות סבוכות של שרכים ושיחים, אגמים, מדשאות ושבילי הליכה ואופניים, בית קפה, ספסלי ישיבה רומנטיים, סירות להשכרה ולהקות של ברווזים וברבורים.

צ'קפוינט צ'רלי - נקודת המעבר המפורסמת בחומת ברלין היא כיום בקתת עץ לבנה, נקודת מבט היסטורית. כאן ניצבו ב- 19611 טנקים אמריקאים ורוסים אלה מול אלה.

שדרת Unter den Linden - הרחוב הכי יפה בעיר, המתחיל בשער ברנדנבורג ונמשך עד כיכר אלכסנדר פלאץ ומגדל הטלוויזיה המתנשא מעל העיר. לאורך הרחוב בנייני ציבור מרשימים, בהם הקתדרלה הגדולה, מלון אדלון המפואר, הספרייה הלאומית, מוזיאונים, שגרירות רוסיה, כלבו ועוד.

גן החיות - אחד מגני החיות הוותיקים באירופה, ובנוי בכשיטה הישנה של כלובים קטנים אבל שווה לראות, בגלל הביתנים המיוחדים. נמצא בפינה הדרום המערבית פארק טיארגארטן.

הרובע היהודי - זהו איזור אופנתי בברלין עם ברים, בתי קפה ומסעדות. פעם שכן בו הרבוע היהודי התוסס ובו חיו ופעלו אנשים כמו משה מנדלסון. בית הכנסת החדש שוקם לאחר המלחמה וכיום משמש כמוזיאון ומרכז יודאיקה. לא הרחק משם נמצאים שרידי בית הקברות היהודי, מצבת הזיכרון ליהודי העיר שנספו בשואה ובית הספר היהודי.

כיכר פוטסדאם - מתחת לכיכר שכן הבונקר של היטלר ואחרי איחוד גרמניה הוקם שם מרכז עסקים וקניות ענק, המזכיר במקצת אתרים דומים באירופה. יש שם קניון ענק, בתי קפה ומסעדות, מרכז קולנוע של סוני, מועדוני לילה נחשבים ועוד.

אי המוזיאונים - ריכוז המוזיאונים הגדול של ברלין, שוכן מצפון לשד' Uter den Linden. בין היתר, נמצאים שם  מוזיאון פרגמון, ובו ממצאים שנלקחו ממקדשים רומיים ויווניים בטורקיה וביוון, המוזיאון להיסטוריה גרמנית ועוד.

חומת ברלין – אחד היעדים הראשוניים של תיירים במהלך נופש לברלין. עד 1989 הייתה ברלין מחולקת ע"י חומה שהפרידה בין המזרח למערב. ב-1991 נפרצה החומה ומערב ומזרח גרמניה אוחדו מחדש. ישנם מקומות בהם ניתן לראות חלקים מהחומה עליהם חתמו סלבריטאים.

אנדרטה לזכר יהודי אירופה - האנדרטה ממוקמת באזור בו היו משרדי היטלר בברלין. האנדרטה בנויה מאלפי קוביות שמסודרות אחת ליד השנייה, ולמעשה האנדרטה נראית כמו בית קברות. בנוסף לאנדרטה, מתחת לאדמה ממוקם מרכז מידע בו נמצאים שמות הנספים.


מלון לאונרדו ברלין (Leonardo Hotel Berlin) הינו מלון בדירוג של 3 כוכבים סופיריור הממוקם ברובע שרלוטנבורג (Charlottenburg) של ברלין, בין מרכז הירידים של ברלין לרחוב הקניות קורפירסטנדאם (Kurfürstendamm). בית האופרה דויטשה אופר (Deutsche Oper) ואזור הקניות וילמרסדורפר שטראסה (Wilmersdorfer Straße) נמצאים במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון. מלון לאונרדו ברלין  נמצא במרחק של 100 מטרים מתחנת הרכבת התחתית ביסמרקשטרסה (Bismarckstraße Underground Station), המציעה קישורים ישירים אל כיכר פוטסדאם (Potsdamer Platz) ואל אלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz). המלון נמצא בנוסף במרחק של 3 דקות הליכה מאוטובוסים הנוסעים אל נמל התעופה טגל (Tegel Airport).


מלון לאונרדו רויאל ברלין, בדירוג 4 כוכבים סופריור הנמצא ברובע מיטה (Mitte) בברלין, במרחק של כרבע שעה הליכה מאלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz). קווי חשמלית ואוטובוס עוצרים ממש מחוץ למלון. פארק וולקספארק פרידריכסהיין (Volkspark Friedrichshain) היפה נמצא במרחק צעדים ספורים מהמלון.



Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה