לונדון בירת התרבות

לונדון בירת התרבות

לונדון היא בירת התרבות ולא צריכה להתאמץ כדי להיות תרבותית. מדי יום ולילה מרחשים בה מאות אירועי תרבות מעניינים, מסקרנים ומרתקים. במקרים רבים אפשר להשיג כרטיסים מוזלים, כך שכסף אינו תירוץ לא ללכת. בתוך כל השלל התרבותי בולט הווסט אנד, מתחם התיאטרות הנוצץ בטבורה של הבירה הבריטית.

עשרות הפקות יוקרתיות מועלות בווסט אנד מדי ערב, מתחרות זו בזו על כיסם ועל טעמם של התיירים וגם של המקומיים.

יש כאן מחזות זמר עמוסי תפאורה ותלבושות לצד הפקות שנתפרו לפי שירים של להקות ידיעות: מחזות לצד קומדיות קליות, הצגות עם מסר לצד מופעי בידור, ווסט אנד מציע הכל. דצמבר מהווה שיא בלוח השנה של ווסט אנד לקראת ראש השנה האזרחית מועלות כל ההפקות מדי יום, לעיתים פעמיים ביום על מנת לענות על הביקוש הגואה של התיירים.




אז איך קונים כרטיסים בזול ? תיאטראות רבים בווסט אנד מציעים כרטיסים בעמידה למיוזקלזס המשובחים ביותר בתמורת מחיר של 10 ליש"ט, לכן כדאי לבדוק בתיאטראות אם הם מוכרים כרטיסי עמידה. הדרך המסורתית לקנות כרטיסים מוזלים להצגות היא באמצעות דוכנים רבים שבכיכר לסטר. אפשר למצוא שם כרטיסים בהנחה להצגות הנערכות באותו שבוע. המחירים במרבית הדוכנים זהים, אבל ההבדל עשוי להיות במיקומם של המושבים באולם. בכל דוכן יש מפות מדויקות של מיקומי המושבים בכל האולמותת כך שתוכלו להשוות ולגלות איפה תמצאו את המקומות הטובים ביותר.



Booking.com
תיאטראות רבים מציעים כרטיסי סטודנט או כרטיסים מוזלים אחרים באמצעות הגרלה. לשם כך תצטרכו להגיע לקופת התיאטרון לא יאוחר מ - 10 בבוקר ולהמתין חצי שעה עד למועד ההגרלה שבה אפשר לקבל כרטיסים למקומות מעולים להצגה של אותו ערב במחיר מוזל. פרטים כדאי לברר בתיאטרון שבו מוצגת ההצגה המועדפת.

אתר האינטרנט המעולה של המגזין טיים אאוט מציע כרטיסים בהנחות להצגות רבות ברחבי העיר. אפשר ואף כדאי לרכוש כרטיסים זמן רב מאש, בשלב שבו מחיריהם עדיין זולים והמושבים עדיין טובים.

בלונדון יש תיאטראות שכונתיים רבים המעלים הפקות טובות של הצגות רבות. לא תצפו כאן בפעלולים עוצרי נשימה, אלא בהצגות קטנות חמודות. רוב התיאטראות מציעים כרטיסים במחירים מוזלים ולעיתים אף בחינם. לפרטים בדקו באתר האינטרנט של הרובע הלונדוני שבו אתם עתידים להשתכן.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה