רואים עולם - משכירים רכב בחו"ל

רואים עולם - משכירים רכב בחו"ל

נוסעים לחו"ל? השכרת רכב בחו"ל היא דרך נהדרת לראות עולם נעים ממקום למקום ללא תלות בתחבורה ציבורית מסורבלת ויקרה. זהו פתרון מושלם למשפחות, זוגות, אנשי עסקים וחבר'ה שמעוניינים לבקר ביותר מעיר או יעד אחד במהלך הטיול.

השכרת רכב בחו"ל - יתרונות

השכרת רכב בחו"ל מאפשר לכם להגיע מנקודה לנקודה במהירות, לגמוע מרחקים גדולים ולבקר ביותר מקומות במהלך הטיול שלכם והכי חשוב חוסר תלות בתחבורה ציבורית או במוניות, גמישות בזמנים, עצירות במקומות מהממים לעניות דעתכם, ונסיעות כאשר מתעורר הצורך לקום ולנסוע ולראות עוד מקומות יפים בחו"ל. במקרים רבים זוהי אף האופציה החסכונית יותר, ואין טרטורים בין תחנות, סחיבת תיקים לכל מקום, רכישת כרטיסים לתחבורה הציבורית וכו'. כיום, בעידן הטכנולוגי, מערכות הניווט הלווייני הזמינות כמעט בכל מדינה חוסכות לכם את הצורך לנווט במדינה לא מוכרת, ומותירים את ההנאה מהמרחבים, מהנופים הלא מוכרים ומאפשרים חוויה אחרת.

השכרת רכב בחו"ל - מטרות

השכרת רכב בחו"ל מתאימה למשפחות בטיול, שמעוניינות לגמוע מרחקים ארוכים ולבקר ביעדים רבים, השכרת רכב היא דרך נוחה במיוחד לטיול בחו"ל עם ילדים. השכרת רכב בחו"ל מהווה פתרון מצוין לאנשי עסקים שלא מעוניינים לבזבז זמן ושמוכרחים גמישות שתאפשר להם לנוע בין מקומות ופגישות וכמובן לשלב גם קצת תיירות בחו"ל בנסיעה שלהם. גם זוגות, צעירים וחבר'ה ייהנו מהיתרונות של השכרת רכב בחו"ל, שנעשתה לאופציה מועדפת על רבים בסוגים רבים של טיולים וליעדים רבים ומגוונים.

השכרת רכב בחו"ל - יעדים

השכרת רכב בחו"ל יכולה להתבצע בכל יעד בעולם. השכרת רכב באירופה היא דרך נהדרת לא להישאר מקובעים לעיר אחת, ובמדינות האיחוד ניתן גם לעבור בין ארצות ותרבויות ללא בעיה. השכרת רכב באיטליה, ספרד, צרפת וגם השכרת רכב בגרמניה מאפשרות לכם ליהנות גם מהצדדים הכפריים ומנופי אירופה הציוריים שמחוץ לערים הגדולות. השכרת רכב בארה"ב גם היא פופולרית במיוחד עקב המרחק הגדול וריבוי הנופים והאטרקציות שניתן ליהנות מהם במהלך הטיול.

כאשר שוכרים מכוניות בחו"ל, מכוניו מסווגות ומתומחרות על פי גודלן ועל פי רמת האבזור. כל חברת השכרה מציעה כמה דגמים שמסווגים באותיות לועזיות, בדרך כלל מ A עד G, כש A מתייחס למכונית הזולה והפשוטה ביותר.

הבעיה היא שלכל חברה יש שיטת סיווג משלה, ולכן יכולים להיות הבדלים משמעותיים בסוגי הדגמים ביחס לאותיות, ועל כן חשוב יותר להבין את ארבע האותיות המסתוריות המופיעות בסמוך לשם הדגם.

הסימון הפופולרי ביותר הוא CDMR או ECMR. הראשון מתייחס למכונית קופמקטית בעלת ארבע דלתות, גיר ידני ומזגן, והשנייה היא מכונית חסכונית, בעלת שלוש או חמש דלתות, גיר ידני ומזגן.

האותיות הללו מציינות את הפרטים החשובים באמת:
E- Economy רכב חסכוני;
C- Compact רכב קומפקטי, משפחתי קטן;
I - Intermediate רכב בינוני;
S - Standard סטנדרטי רגיל. מכונית גדולה יחסית.

האות השנייה מציינת את מספר הדלתות:
B - שתי דלתות
C - שלוש או חמש דלתות
D - ארבע דלתות
W - רכב סטיישן
V - מיני וואן

האות השלישית מסמלת את סוג תיבת ההילוכים:
M - Manual תיבת הילוכים ידנית.
A - Automatic תיבת הילוכים אוטומטית.

האות הרביעית מסמנת אם יש או אין מזגן ברכב :
R - Refreshment יש מזגן
N ללא מזגן
AU או AUT רכב אוטומטי
AC ברכב מותקנת מערכת מיזוג אוויר
STW רכב סטיישן
GPS מערכת ניווט לוויינית.













תגובה 1:

  1. משפחתי תמיד משכירה רכב בטיולים באירופה. חשוב להכין שיעורי בית ולבחור רכב בגודל מתאים. שלא יהיה קטן מדאי, שיהיה מספיק מקום לאנשים ולמזוודות ומצד שני שלא יגרום לבעיות חניה. וגם חברות השכרה יכולות להיות זולות במדינה אחת ויקרות במדינה אחרת. צחשוב גם לבדוק שיש הרבה נקודות שרות.

    השבמחק