שבדיה אוויר הרים צלול כייון נופים ותרבות

שבדיה מלאה בתענוגות פשוטים - האוויר הנקי, הנופים והתרבות - אינם כרוכים בתשלום כלל. היערות יפהפיים, האגמים עצומי ממדים. הבירה סטוקהולם היא עיר מודרנית ומתקדמת, אך יש בה גם אזורים השומרים על אווירה כפרית. גם גטבורג ומאלמו צופנות בחובן הנאות עירוניות. מחוץ לערים יש בשבדיה אזורים נרחבים של קו-חוף מרהיב ואיים שלווים. בשטחי הפרא בנורלנד תוכלו ליהנות משמש חצות בקיץ, מן ההר הגבוה ביותר בחוג הארקטי בסקנדינביה וממסלולים נהדרים לטיול ברגל.


מלונות מומלצים בשבדיה

Booking.com

טיסות זולות לשבדיה
















השכרת רכב בשבדיה
החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בשבדיה חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בשבדיה בנופש שלכם.שבדיה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בשבדיה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בשבדיה והשכרת רכב בשבדיה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בשבדיה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. שבדיה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום שבדיה וצפון שבדיה והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בשבדיה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בשבדיה, השכרת רכב בסטוקלהום, השכרת רכב בקירונה, השכרת רכב בגטבורג, השכרת באופסלה, השכרת רכב בוקשה, השכרת רכב בהלסינסבורג,


טיול רכבות בשבדיה 
שבדיה היא ארץ של תרבות ומסורת נהדרת, טיול רכבות בשבדיה הנהדרת יחשוף בפניכם מדינה נהדרת . בעיר הבירה, שטוקהולם, אנו רואים את ארמון Drottningholm ואת הגנים המפוארים שלו, כמו גם את Skogskyrkogården, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. שטוקהולם היא גם הבסיס של המוזיאון לאמנות מודרנית, בו שוכנים עבודות של כמה מהאמנים האייקוניים ביותר לאורך ההיסטוריה, כולל סלבדור דאלי ופבלו פיקאסו. כמובן, שום טיול בשבדיה לא היה מושלם ללא שום סיכוי לראות את אורה בוראליס  - אורות הצפון. משקפי הריקוד הללו נצפים בצורה הטובה ביותר בסקנדינביה בזכות היעדר זיהום האור, כלומר תוכלו לקבל נוף ללא הפרעה של שמי הלילה כשהוא מתעורר לחיים עם סרטים מהבהבים של ירוק, כחול ולעיתים סגול.
רשת הרכבות היעילה ביותר של שוודיה משתרעת על פני כל הארץ, וחלק מהרכבות המודרניות ביותר באירופה מבטיחים שסיור ברכבות בשבדיה הוא בקלות הדרך הנוחה והמרגיעה ביותר ליהנות מנוף הנופים הטובים ביותר הכוללים פיורדים מרהיבים ומפלים מפלים, יערות צפופים, צוקים דרמטיים ואחו הררי דשא.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה