הו ברצלונה, ברצלונה

ברוכים הבאים לברצלונה. מה עושה לכם את זה? ארכיטקטורה מהפנטת? אומנות מרהיבה? אוכל משובח? לא משנה מה אתם אוהבים - בברצלונה תמצאו את זה. העיר הבלתי נגמרת הזו מציעה לכם חופשה אירופאית מושלמת. בואו להתענג משוק לה בוקרייה המפורסם והצבעוני מלא הריחות והטעמים, לתהרשם ממאות המוזיאונים והגלריות הפזורות בעיר, להתהלך בשדרת הלה ראמבלה הצבעונית ולסיים במשחק של קבוצת הכדורגל הטובה בעולם.
ברצלונה, ספרד
לא משנה לאן אתם פונים, מובטחת לכם הנאה נוסח ברצלונה - הנאה מעולם אחר!

מרכז העיר, פלאסה קטלוניה

פלאסה קטלוניה מרוכזת היא משאת נפשם של התיירים: בתי כל-בו גדולים, שופעים כל טוב. טוב להיות בברצלונה, נעים לקנות אבל מומלץ להמשיך בטיולים מהמרכז לחלק החדש של העיר, אשמפלה. מטיילים לאורך פסאו דה גרסיה או יורדים בשדרות הרמלבס עד הים. לאורך השדרות ממוקמים שווקים ססגוניים שהביקור בהם הוא חוויה. מרשים במיוחד הוא השוק המקורה לה בוקריה, שמצטיין במבחר אדיר ובסדר מופתי.


מוזיאון הווקס בשדרות רמבלס ברצלונה
מוזיאון הווקס בשדרות ראמבלס ברצלונה

המבנה הארכיטקטוני של האשמפלה והמבנים מסביבו, הם למעשה מוזיאון עם סגנון בנייה ייחודי שהתפתח בעיר בתחילת המאה. שמם של הארכיטקטים הנחשבים שבנו את ברצלונה הולך לפניהם, אך הידוע שבהם הוא אנטוניו גאודי, שבנה בעיר בתים מרהיבים בסגנון הייחודי לו.  מערכת הרחובות באשמפלה עשויה שתי וערב, ובכל מפגש בין הרחובות - רחבה. הרחובות רחבים, כמו גם המדרכות, אולי בגלל העובדה שהם נבנו לפני כמאה שנים כשעוד לא היה עומס תחבורתי. הבתים מעוטרים בקישוטים מעוצבים והבולטים בהם הם שלושה בתים ברחוב פסאו דה גרסיה.



ברצלונה, שרבים שומרים לה חיבה גם זמן ארוך אחרי הביקור בה, מצטייינת במזג אוויר נוח ברוב השנה, דבר שמקל על שיטוט בעיר ועל ההנאה מהאופי המוזיאוני שלה. העיר צפופה, אך יש בה פארקים, המרחב שלה לא גדול במיוחד וסיור בחלק החדש - אשמפלה, והחלק העתיק בריו גוטיקו, מאפשר לקבל תמונה מספקת.


Booking.com


ברצלונה היא בירת קטלוניה, המחוז הצפוני בספרד, והיא העיר השנייה בגודלה בספרד. יש בעיר בניינים מעניינים, אתרים היסטוריים ומבחר מגוון של אפשרויות בילוי. אחד ממרכזי הבילוי הסואנים של העיר, ביום ובלילה, הוא פורטו אולימפיקו, שאיכסן בזמנו את משתתפי האולימפיאדה.


רוצים לדעת עוד על ברצלונה
ברצלונה לילדים  ;  ברצלונה אוכל ובילויים ; ברצלונה מלונות השוואת מחירים, ברצלונה גרפיטי ; ברצלונה אטרקציות תיירות ; ברצלונה טיסות ; ברצלונה חבילות נופש ; ברצלונה סיורים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה