לחופשה מדהימה בקוסטה ריקה

לחופשה מדהימה גן עדן של ממש בקוסטה ריקה



קוסטה ריקה, מדינה טרופית השייכת לרצועת ארץ האש שוכנת באזור מרכז אמריקה. היא גובלת מצפון עם מדינת ניקרגואה ומדרום עם פנמה, במזרח בחוף הקריבי ובמערב בחוף הפסיפי. היא מציעה למבקרים בה מגוון של אטרקציות: החל מפעילויות אקסטרים ועד טרקים מרתקים בשמורות הטבע שלה. יש בה חופי ים יפהפיים, הרי געש פעילים וכמובן תרבות צבעונית מעניינת.

אחד היעדים המוצלחים ביותר לתייר האקולוגי הוא קוסטה ריקה, מדינה לא גדולה במרכז אמריקה שנהנית מכל הטוב שבעולם: חופים יפהפיים, יערות טרופיים, הרים ירוקים והמון מים. 25% משטח המדינה הוכרזו כשמורות טבע ופארקים לאומיים ויש היצע רחב של בתי מלון וחדרי אירוח שמתגאים בהיותם ירוקים. גם כמות הפעילויות בחיק הטבע מסחררת: טרקים בשמורות, רכיבה על סוסים, מסלולי אופניים, טיולי צפרות ושייט נהרות.

המחירים אמנם יקרים יותר מאשר במדינות השכנות, אבל עדיין זולים יחסית לאירופה ולישראל. כל אלה, בצירוף מזג אוויר נוח כל השנה, הופכים את קוסטה ריקה ליעד נפלא גם למי שמעדיף מסוודות על פני תרמיל גב מרושל.




קוסטה ריקה נחצית על ידי הרי געש ושרשראות הרים של רכס סיירה מרדה אשר נמתח לאורך כל החלק המערבי של אמריקה. בקוסטה ריקה ארבע שרשראות הרים- בצפון: Guanacaste ו-Tilaran, בדרום: סנטרל ו-Talamanca. בתחומה אין ספור הרי געש, 42 מהם עדיין פעילים ועל כן פוקדות אותה מפעם לפעם רעידות אדמה. הנקודה הגבוהה ביותר במדינה היא הר צ`יריפו Chirripo המתנשא לגובה של 3,797 מטרים.






על רצועת חוף בצפון מערב המדינה תוכלו לחזות במופע קסמים באדיבותו של הטבע: מאות אלפי צבי ים קטנטנים, שזה עתה בקעו מהביצים, עושים את דרכם בחזרה אל האוקיינוס.

בקיעת צבי הים היא רק אחד מהריגושים שחווים בלונה אזול Luna Azul. מלון בוטיק מקסים הכולל שבע בקתות מוקפות בגן מטופח. אחד הבעלים הוא הומיאופת שמתמחה ברפואה טבעית, ותוכלו ליהנות מהידע שלו במרכז הבריאות בו מטפלים בפרחי באך, פרחי קליפורניה, רייקי ומסג' רפואי. אפשר לנצל את השהות ולהשתתף בקורס בן יומיים ברייקי או ללמוד ספרדית ממורה מקומי.


פאצ'ה מאמא Pacha Mama אמא אדמה, מציע לאורחים לרגע להתחבר לרוח ולטעום מחיי היומיום של הקהילה המגוונת. בתחילת דצמבר מתחלפת עונת המים בעונת האוויר, וכל יום מציע פעילויות רוחניות וסדנאות שהולמות את התקופה.




אהבה ניתן למצוא בלאנדס אין לאב Lands in Love, מלון בן 33 חדרים שהוקם תוך כדי הקפדה על שמירת הטבע והסביבה. המלון מוקף בשטח מיוער עצום ממדים, ו- 20 ק"מ הליכה במעמקי היער שחולפים על פני אגמים, מפלים וצמחייה עשירה. במסעדת המלון מוגשות ארוחות צמחוניות ובקשות מיוחדות מתקבלות באהבה. נוסף על כך, ישמחו לעזור לכם בסידורים הנחוצים להמשך הדרך - הזמנת מלונות, השכרת רכב, טיולים מודרכים בידי מקומיים ועוד והכל כמובן בעברית.



לובי עם רצפת שיש מבריקה, מעליות שקופות, בטן גב בבריכה ותורים בארוחת הבוקר בליווס אנד ליזרדס Leavs and Lizards לא תמצאו דבר מכל אלה. מה שכן תמצאו ובשפע זה נוף וטבע.

שלוש בקתות עץ מונחות כמו קופסאות זעירות למרגלותיו של ארנל, הר געש מהפנט ביופיו, מוקפות מכל עבר באלפי גוונים של ירוק. הבקתות נמצאות בשטחה של חווה פעילה, והאורחים מוזמנים לעזור באיסוף ביצים, בחליבה, בטיפול בסוסים ובהכנת גבינות.

בעלי המקום הלבביים מציעים טיולי רכיבה על סוסים ופעילויות מאתגרות כמו רפטינג ושייט בקאנו. אבל לא חייבים לטרוח, אפשר פשוט לשבת על המרפסת, להתמכר לציוצי הציפורים ולא לשבוע ממראה ההר.


למי שזקוק למנה של פינוק לצד הטבע המתפרץ, מומלץ בחום ללון ולו רק ללילה אחד במלון ארבע העונות Four Seasons Resort שבמפרץ פאפאאגאיו, המיקום לא פחות ממרהיב: בקצה של לשון יבשה צרה וירוקה המוקפת משלושת צדדיה במימיו הכחולים של האוקיינוס השקט. החדרים מרווחים ומרוהטים בהידור, והשירות והאיכות הבלתי מתפשרים של הרשת היוקרתית משלימים את התמונה.

נוסף על טיולים רגליים, שייט במפרץ היפה, משחק של גולף או טניס במגרשי המלון ורביצה נינוחה לצד הבריכה, תוכלו להתפנק בספא הצופה אל האוקיינוס ומציע מגוון מרשים של טיפולים ייחודיים, בהם פילינג בגרגרי קפה ירוק, עטיפת יוגורט ופירות טרופיים.



קוסטה ריקה ב 13 יום




Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

תגובה 1: