מסע אישי אטלנטה ג'ורגיה ארצות הברית


מסע אישי אטלנטה ג'ורגיה ארצות הברית 

נקודת המוצא שלי בביקור באטלנטה היתה המופע של ריאן בינגהם, זמר קאונטרי ידוע בארה"ב שנתן הופעה באחד הטברנות הגדולות שיש באטלנטה. העיר עם מגדליה הגבוהים והעומס העירוני מפה עד להודעה חדשה, קצת הפתיעו אותי לאחר תקופה ממושכת של התיישבות בעיירות הקטנות בדרום קרוליינה. אטלנטה נחשבת לבירת הקניות של דרום מערב ארה"ב בנוסף לסניפים רבים של כל חנויות הכלבו הגדולות יש בה מרכזי קניות רבים ומגוונים הפזורים בכל שכונותיה. אטלנטה התת-קרקעית Underground Atlanta מרכז קניות ובילוי ייחודי באתר היסטורי (ראו לעיל) הממוקם במרכז העיר. יש במתחם מעל 100 חנויות ומסעדות. בסמוך שני מגרשי חנייה גדולים.



בחרנו להגיע קצת לפני המופע ולסרוק את אטלנטה בקצרה.

אטרקציות תיירות מרכזיות באטלנטה 






מרכז העיר אטלנטה Downtown Atlanta – מרכז העיר של אטלנטה בו גורדי שחקים, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, פארקים, מרכזי קניות ושפע אטרקציות. טיול רגלי במרכז העיר יאפשר לראות את רובו או לסייר בעגלה הרתומה לסוסה, סיור שמומלץ בעיקר בשעות הערב והלילה. סיור מודרך בסגווי City Segway Tours, דרך נוספת לחוות את אטלנטה. מבחינתי מרכז העיר אטלנטה הוא מיוחד ושווה להשקיע בו את מירב הזמן, שאר האטרקציות באטלנטה נמצאו גם בערים אחרות בארה"ב, כך שתמיד תוכלו להיכנס לאחד מפארקי ששת הדגלים, או לגן חיות וכו'.

 Atlanta Dogwood Festival פסטיבל הגדול ביותר באטלנטה והוא מתקיים לכבוד פריחת העצים מדי שנה בחודש אפריל. זהו פסטיבל אומנות ובידור המתקיים בעיר, בפארק פיידמונט,  ומארח אומנים וזמרים ידועים. הפסטיבל כולל בימות בידור, שוק אומנים וכפר ילדים.

 עולם קוקה קולה World of Coca-Cola -  לאוהבי הקוקה קולה במקום מזכרות הסטוריות רבות, הדגמות, סרטונים ואפקטים. גולת הכותרת של הביקור במקום הם מכונות המשקה הרבות הממוקמות זו לצד זו ובהן תוכלו לטעום משקאות של החברה המיוצרים במקומות רבים בעולם החל מטעמים קלאסיים ומוכרים ועד טעמים מיוחדים מארצות אקזוטיות.

אולפני סי אן אן CNN Studio Tours- במרכז העיר אטלנטה, ממוקמת תחנת הטלוויזיה הגדולה בעולם המשדרת חדשות 24 שעות ביממה לכל רחבי הגלובוס. במקום נערכים סיורים בני 45 דקות הכוללים הסברים על הרשת ושידוריה, ביקור באולפנים השונים, בחדרי הבקרה והצגה של האפקטים המיוחדים בהם משתמשים במהלך הצילומים.

אטלנטה התת קרקעית Underground Atlantaזהו החלק העתיק היחידי בעיר שנשמר ושוחזר. זהו למעשה רחוב שהפך לתת קרקעי עקב בנייה מסיבית של מסילות ברזל וגשרים מעליו, עד שהפך מקורה לחלוטין. מבוך תת קרקעי של רחובות מרוצפי אבן ומוארים בפנסי גז.

מגרש טרנר Turner Field- האיצטדיון האולימפי לשעבר הפך לביתה של קבוצת הבייסבול המקומית: "האמיצים" The Braves. במקום נערכים סיורים מודרכים בני כשעה אל מאחורי הקלעים של האיצטדיון המודרני הכוללים ביקור בחדרי ההלבשה של השחקנים, בתאי התקשורת, בסוויטות ועוד.


פארקים באטלנטה  SixSix Flags Over Georgia American Adventures, Six Flags White Water פארק הר סטון Stone mountain Park, אנדרטי Andretti.

מוזיאונים באטלנטה : הציקלורמה ומוזיאון מלחמת האזרחים Atlanta Cyclorama & Civil War Museum, מוזיאון פרנבאנק להיסטוריה של הטבע Fernbank Museum of Natural History מרכז אומנות הבובות Center for Puppetry Arts, מוזיאון הילדים של אטלנטה Imagine It, The Children Museum of Atlanta . המרכז ההיסטורי של אטלנטה, מרכז מרטין לוטר קינג, מוזיאון וספריית ג'ימי קרטר וכן מספר מוזיאונים לאומנות

האקוואריום של ג'ורג'יה Georgia Aquarium זהו האקוואריום הגדול ביותר בעולם, שבו יותר מ- 100,000 חיות מ- 500 מינים מכל רחבי העולם. המבנה מעוצב כאונייה ענקית הנכנסת בתוך גל.

גן החיות של אטלנטה Zoo Atlanta- זהו אחד מגני החיות הותיקים בארה"ב.

 הגנים הבוטאניים של אטלנטה - Atlanta Botanical Garden גנים בשטח של 120 דונם בהם גנים יפניים, צמחי תבלין, גני ורדים, פרחי בר אופיינים לאזור וצמחי מדבר. אישית ביקרתי בגנים הבוטאניים של אטלנטה... מדהים. יש יש את הסחלבים ואת הורדים שצומחים באביב, את צמחי המדבר וגולת הכותרת של הגנים הבוטאניים באטלנטה היא הגברת המדהימה המושיטה את ידה מעבר לאגם מלאכותי ויש מפל קטן שזורם תחת אצבעותיה. בזמן ביקורי בגנים הם עבדו על הדמות כך שהיא היתה אפרורית, והכינו אותה לקראת חג המולד, בדרך כלל היא מאוד צבעונית. כמו כן, נוהגים להשליך מטבעות לתוך האגם שהיא ממוקמת למלא את משאלותיכם. הגנים משמשים גם לאירועים כמו חתונות, ימי הולדת וכו'.

הפארק האולימפי "סנטניאל" Centennial Olympic Park- פארק ציבורי במרכז העיר המוקף בגורדי שחקים . במרכז הפארק ישנה מזרקה המשמשת בעיקר לילדים הקטנים כעין בריכה בימים החמים של הקיץ. אחת לכמה זמן יש מופע של המים התואם למוסיקה המתנגנת ברקע, הזמנים משתנים בהתאם לעונה. הכי יפה לראות את זה בערב כשיש שפע של צבעים מסביב כולל מוסיקה והמים רוקדים בקצב המוסיקה.

מרכז הטבע "צ'אטאהוצ'י" Chattahoochee Nature Center









בכניסה לעיר אטלנטה 








מלונות מומלצים באטלנטה






אטרקציות תיירות באטלנטה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה