מלון דה לילה פאלאס קמפינסקי אודיאפור הודו


מלון דה לילה פאלאס קמפינסקי אודיפור (The Leela Palace Kempinski Udaipur) ממוקם בינות אדמות מטופחות, וכולל חדרים מפוארים מהם נשקף נוף של הסיטי פאלאס (City Palace) או של אגם פיצ'ולה (Pichola). במלון יש ספא אקסקלוסיבי ובריכה חיצונית.

החדרים מעוצבים בגווני זהב ואדום חמימים, וכוללים יצירות אמנות מקומיות ושטיחים הודיים איכותיים. החדרים כולים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ותחנת עגינה ל-iPod. חדרי הרחצה משיש כוללים אמבט ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

הבריכה החיצונית הגדולה הינה מוקפת בכסאות נוח וכוללת ג'קוזי צמוד. לחלופין, ניתן ליהנות מרגעים שקטים בבר לייבררי (Library Bar), או ליהנות מטיול יום המאורגן על ידי דלפק הנסיעות.

ניתן ליהנות במסעדת שיש מאהאל (Sheesh Mahal) ממשבי רוח קלים ומנוף של שמי הכוכבים הנשקף ממנה, בליווי של התמחויות בישול הודיות איכותיות. האורחים יכולים ליהנות מחוויית סעודה בינלאומית בחדר האוכל במלון.

המלון ממוקם ב"עיר האגמים", במרחק של 4 ק"מ ממרכז העיר וממוזיאון סיטי פאלאס (City Palace Museum). המלון נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מנמל התעופה מהראנה פראטאפ (Maharana Pratap).


להזמנת מלון דה לילה פאלאס קמפינסקי אודיאפור


אגם פיצולה באודיאפור 

אגם פיצ'ולה הוא אחד האגמים היפים והציוריים ביותר של רג'סטאן, הודו. ממוקם בלב ליבה של העיר, אגם פיצ'ולה הוא הכי ישן ואחד האגמים הגדולים של אודאיפור. בשנת 1362, האגם היפה נבנה על ידי Pichhu Banjara, מימדי אגם Pichhola, הוא  עד 3 קילומטרים אורך, 2 קילומטרים רוחב יש עומק של 30 מטרים. היופי של האגם מושך אליו אלפי מבקרים והוא נראה קסום יותר עם הסביבה הנופית שלו. Maharana Udai סינג בטח היה שבוי בקסם של אגם טהור עם רקע מושלם של גבעות ירוקות עבותות כאשר הוא ייסד את העיר אודאיפור, הוא הרחיב את האגם הזה. הוא גם בנה סכר  שנפל מתחת לאזור 'באדיפול' על שפת האגם.

 אגם פיצ'ולה אפוף ארמונות נשגבים, מקדשים, גהות רחצה וגבעות גבוהות מכל הצדדים. בחלק הדרומי של אגם זה, יש גבעה הידועה בשם Machhala Magra ואפשר לראות משם את ה Eklinggarh Fort . ארמון העיר של אודאיפור מתרחב לאורך הגדה המזרחית של האגם הזה. נבנה על ידי Jagat סינג, Mohan Mandir ממוקם בפינה הצפון מזרחית של אגם Pichola.




אגם Pichola כולל כמה איים המלווים את המים השלווים של האגם. מלון לייק פאלאס (Lake Palace) בעל שם עולמי הינו ממוקם באופן מושלם על האי Jag Island של אגם זה שליו. אפילו Jag Mandir, יעד נוסף של תיירים, ממוקם על האי של האגם הזה. מעל לכל, טיול אגם פיצ'ולה יהיה שלם עם נסיעה בסירה. המים הכחולים של האגם מותירים השפעה מרגיעה על הצופה. בעת השקיעה, שייט סירה באגם זה מספיק כדי לרתק מישהו. היופי של אגם Pichola מושך אנשים מכל רחבי העולם. אפשר בהחלט לומר פיצ'ולה שפעם, אם אתה רואה את האגם הזה, אתה בהחלט מתאהב בו. היופי המהפנט של אגם פיצ'ולה עושה את זה כדאי לבקר במהלך הביקור שלך באודאיפור.

Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה