טיסות זולות לאוסטרליה

טיסות לאוסטרליה מישראל נוחתות בשדות התעופה של סידני ושל מלבורן במהלך כל ימות השנה. בין חברות התעופה המספקות טיסות לאוסטרליה מישראל ניתן למצוא את אל-על, Air Canada ,Qantas Airlines, Singaporeair, Transaero ו-Cathay Pacific. אל-על מספקת טיסה לאוסטרליה עם עצירת ביניים בדרך כלל בהונג קונג, כמו גם חברות זרות, המספקות טיסות לאוסטרליה עם עצירות ביניים ביעדים שונים באסיה.


משך טיסה לאוסטרליה מישראל הוא כ-20 שעות בממוצע, תלוי בחניות הביניים ובזמן העצירות בהן. באוסטרליה תשעה שדות תעופה גדולים המשרתים את המחוזות השונים ברחבי היבשת. טיסות לאוסטרליה מישראל מגיעות בעיקר לשדות התעופה של סידני ושל מלבורן. כרטיסי טיסה לאוסטרליה עם עצירות בשדות התעופה של פרת', בריסביין, אדלייד וערים אחרות ניתן לרכוש מחברות תעופה זרות וההמראה אליהן איננה מישראל.

טיסות לאוסטרליה שנוחתות בסידני מגיעות לנמל התעופה קינגספורד סמית' המרוחק כ-10 קילומטר בלבד ממרכז העיר. נמל זה נחשב לגדול ביותר באוסטרליה והוא משרת טיסות לאוסטרליה שמגיעות מכל קצוות העולם. הנמל מקושר למרכז סידני באמצעות תחבורה ציבורית נרחבת – מרכבות ומוניות ועד לשאטלים מיוחדים. הנסיעה למרכז העיר קצרה במיוחד ואורכת כ-20 דקות.

נמל התעופה של מלבורן,  הנמל השני בגודלו באוסטרליה והוא משרת את כל מי שמגיע על גבי טיסה לאיזור מלבורן וכן מקשר את הנוסעים לניו זילנד. שדה התעופה נמצא כ-25 קילומטרים צפון מערבית לעיר, בפרבר טלהמרין והוא מצויד בכל שירותי התיירות הנחוצים לתיירים הנוחתים וממריאים ממנו. בנמל מסעדות, חנויות דיוטי פרי, שירותי כספים והשכרת רכב ועוד.









מלונות מומלצים באוסטרליה


Booking.com   Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה