סקי בשפינדלרוב בצ'כיה

סקי בשפינדלרוב בצ'כיה


אתר זה הגדול והטוב מבין כל האתרים בצ'כיה והוא מוביל את תרבות הגלישה המקומית המפורסמת. איכות השלג ורמת התחזוקה הגבוהה הופכות את מסלולי האתר לאיכותיים במיוחד. חלקם הגדולה מעולה לעושים את צעדיהם הראשונים בתחום, שבוודאי ישמחו להיעזר בשירותי בית הספר לגלישה הטוב והגדול ביותר בצ'כיה, שמחזיק גם מדריכים בעברית.
אתר שפינדלרוב Spindleruv ממוקם בלב שמורת טבע יפהפייה בצפון צ'כיה. האתר הזה משלב מסלולים מעולים, חיי לילה סוערים, עיירה קסומה והדרכה ברמה גבוהה. הוא גם מציע שפע של פעילויות מעבר לסקי - והכל במחיר שווה לכל נפש.

לגולשים מתקדמים יותר ממתינים אתגרים שמציבים מסלולי אליפויות העולם, מסלולים לגלישת לילה וגם סנו פארק. העיירה נוחה למטיילים בצורה בלתי רגילה ומציעה מגוון מקומות בילוי: בארים, דיסקוטקים, ובירה צ'כית מעולה.

מגיעים לאתר סקי בשפינדלרוב בטיסה סדירה לפראג ומשם העברה לאתר.
גובה: 1500-710 מ'
מסלולי סקי: 20 מסלולי סקי באורך של 50 ק"מ, 16 מעליות.
אטרקציות: מזחלות שלג ליליות, אבובים במסלול חצוב בקרח, מטווח, פארק מים ויום טיול לפולין.

\




לינה מומלצת באתר שפינדלרוב



מלון פוד ג'אסאני (Hotel Pod Jasany) שוכן בתוך הפארק הלאומי קרקונושסקי (Krkonošsky), במרחק ק"מ אחד בלבד ממרכז אתר הסקי ספינדלרוב מילן (Špindlerův Mlýn). הוא מציע ספא ומזנון ארוחת בוקר. 










Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il

2 תגובות:

  1. נשמע כמו מקום מקסים לחופשה בחגים המתקרבים. גם אני מבינה שזה מקום מסודר וקל להתמצאות כך שלא צריך להצטייד במפות מסובכות וכדומה.

    השבמחק
    תשובות
    1. החגים מתקרבים וצ'כיה מחכה לתיירים.

      מחק