ברייסטון סיטי Bryston city צפון קרוליינה ארצות הברית

ברייסטון סיטי, Byrston City, עיר הררית שלווה, הגובלת בפארק הלאומי סמוקי סאות'קי, עם חנויות ייחודיות, גלריות, לינה ומסעדות. לוגו של טוס דיג קפיטל של דרום סביב העיר הקטנה שלנו, יש גן עדן עשיר עשיר - רפטינג ו קיאקים על נהר Nantahala, שיט ודיג על אגם Fontana, טיולי רכבת נופי, נהר זורם  ואופני הרים על שבילי Tsali המפורסם. יש לנו creeks עבור צינורות, שבילים עבור רכיבה על סוסים, ומפלים יפים. אנחנו נמצאים במשלחת ההודית של צ'ירוקי ובחצי צפון קרוליינה של הפארק הלאומי סמוקי סאות'קי. ואנחנו קרובים - רק שעה מערבית לאשוויל; שעתיים מגרינוויל / ספרטנבורג, נוקסוויל וצ'טאנוגה; ושלוש שעות משארלוט ומאטלנטה.




הגענו לתחנת הרכבת בברייסטון סיטי והרכבת חיכתה כבר ברציף, המוני תיירים ומקומיים כבר הגיעו וממתינים לצוות שיעלה אותם לנסיעה המיוחלת. בינתיים ניתן לטייל בעיירה הקטנה והמקסימה עם מבנים היסטוריים שבתוכם יש קפה ומתוקים או ארוחת בוקר מקסימה.




בנסיעה ברכבת אפשר לצפות בנהר וקיאקים גולשים במורד, נהנים מחוויה אקסטרימית במים רגועים יחסית. הנסיעה ברכבת נעימה עם מושבים נוחים וחלונות לצפייה בנוף המדהים לאורך הנהר בצפון קרוליינה.



הרכבת עוצרת ליד מרכז מסחרי שבו יש חנויות בתי קפה ומסעדות וכן מבחר אטרקציות כמו קיאקים, אומגה וכו' חלק מהאנשים בוחרים לרדת מהרכבת והשתתף באטרקציות ולחזור בצורה עצמאית. או שאפשר לחזור ברכבת באותו מסלול שממנו הגענו לברייסטון סיטי בצפון קרוליינה.




בשורה תחתונה הטיול היה נעים וכייף ליום אחד, חלק מהאווירה חשיפה אל הטבע וחלק אל מרכז מסחרי שעומד באמצע כל הטבע המהמם הזה. טיול מאוד מומלץ למשפחות, לילדים. חופשה גדולה בעיירה קטנה. הרכבת נקראת הרי הסמוקי.



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה