מלון ויוואנטה ביי טאג' מומביי הודו


המלון עטור הפרסים ויוואנטה ביי טאג' (Vivanta by Taj President) פרזידנט נמצא במומבאי (Mumbai), במרחק של כ-2 ק"מ ממארין דרייב (Marine Drive). המלון מציע בריכת שחייה הממוקמת על הגג וספא יום, כמו גם מרכז קניות.

מלון ויוואנטה ביי טאג' נמצא במרחק של כ-45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי צ'אטראפאטי שיוואג'י (Chattrapathi Shivaji International Airport) ומשדה התעופה המקומי של סנטה קרוז (Santa Cruz Domestic Airport). המלון ממוקם במרחק של כ-3 ק"מ מן הגייטאווי של הודו (Gateway of India).

כל חדרי מלון ויוואנטה ביי טאג' מציעים ריצוף עץ ונופים של העיר הנשקפים, מגיעים עם פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח. מיני בר, ​​כספת, ומתקן להכנת תה / קפה.

האורחים יכולים להתאמן במרכז הכושר הפתוח במשך 24 שעות ביממה, או לבקר במרכז העסקים הזמין 24 שעות ביממה בעבור הצרכים המקצועיים שלהם. ספא ​​ג'יווה (Jiva Spa) מציע מבחר של טיפולים ייחודיים כגון טיפולי ארומתרפיה. המלון מספק גם שירות השכרת רכב והסדרי סיורים.

קפה קונקאן (Konkan Café) המעוצב כמו בית טיפוסי במנגלורו (Mangalore), מגיש מאכלים מחופיה הדרומיים והמערביים של הודו. במסעדת הטרטוריה הפתוחה במשך 24 שעות ביממה, יש מטבח פתוח המאפשר לסועדים לצפות בפיצות שלהם נאפות בתנור הלבנים. שירות חדרים הינו זמין לאורך כל שעות היום.

 להזמנה מלון ויוואנטה ביי טאג' במומביי

Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה