צ'אנג מאי צפון תאילנד


בצ'אנג מאי יש מעל 300 מקדשים והופכת את מראה העיר למרשים, ברגע שיוצאים מהשדרות הראשיות. דואי סותפ Doi Suthep הוא הר המתנשא לגובה של 1676 מ' מאחורי העיר, ומספק תפאורת רקע יפה לבירה הצפונית המתפתחת במהירות.


על אף התיירות המפותחת, שהיא הענף המכניס ביותר בכלכלת העיר, צ'אנג מאי היא העיר הגדולה והזולה ביותר בתאילנד.
העיר העתיקה היא ריבוע התחום בין תעלות. בתאנון מון מואנג שלאורך התעלה המזרחית, מרוכזים רבים מהמלונות והמסעדות הזולים. תאנון תה פה יוצא בדיוק ממרכזה של הצלע המזרחית של הריבוע, חוצה את הנהר, מה נאם פינג, ושמו משתנה מצדו השני של ההר לתאנון צ'אראנג מואנג. תחנת הרכבת והדואר המרכזי נמצאים שניהם בהמשך של תאנון צ'אראנג מואנג, במרחק מה מהעיר.

מרבית מקומות הלינה הזולים בצ'אנג מאי הם גסטהאוסים ויש מבחר גדול. רבים מהגסטהאוסים נמצאים לאורך הרחובות שמשני צדיה של התעלה המזרחית. גסטהאוסים נוספים ניתן למצוא במה נאם פינג מצדו המזרחי של תאנון צ'אראנראט ומצדו המערבי של תאנון צ'אראן פראתט. הרחובות הללו מרוחקים מעט ממרכז העיר, אבל קרובים לתחנת הרכבת ולתחנת האוטובוסים אל צ'אנג ראי.


מלונות מומלצים בצ'אנג מאי 
מבחר מלונות מומלצים בצ'אנג מאי


מלון דה צ'אי דה קולוניאל (De Chai The Colonial Hotel)  המלון ממוקם לאורך ת'אפה רוד (Thapae Road), ושוכן במרחק של 5 דקות הליכה מרחוב סאנדיי ווקינג (Sunday Walking Street). במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה צ'יאנג מאי (Chiang Mai). במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון תוכלו למצוא אטרקציות מקומיות כמו בזאר הלילה הפופולארי (Night Bazaar), ושוק קאד לואנג (Kad Luang Market) ההיסטורי.

.

מלון רימפינג ווילג' (Rimping Village) נמצא במרחק של כ-5 ק"מ משדה התעופה צ'יאנג מאי (Chiang Mai) ומציע חדרי אירוח נוחים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחניה ללא תשלום. המלון כולל בריכת שחיה חיצונית,, מרפסת ודלפק סיורים.



מלון סירילאנה (Sirilanna Hotel) ממוקם במרחק של 300 מטר בלבד ממקדש צ'די לואנגמתפאר (Chedi Luang Temple) ובמרחק של קילומטר מבזאר הלילה צ'יאנג מאי (Chiang Mai Night Bazaar), ומתפאר בעיצוב צפוןן תאילנדי מסורתי. המלון ממוקם במרחק של 3 ק"מ בלבד מנמל התעופה צ'יאנג מאי (Chiang Mai International Airport). במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון תוכלו למצוא אטרקציות מקומיות דוגמת שער ת'אפיי (Thapae Gate) ורחוב ההליכה של יום ראשון (Sunday Walking Street).





עדדיידיד

     מלונות מומלצים בצ'אנג מאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה