אוסטרליה והאוקיינוס השקט

אוסטרליה היבשת רחבת הידיים, היפה והמאוכלסת בדלילות אוסטרליה היא אתר עלייה לרגל עבור תרמילאים, מוקד משיכה לבליינים, הזדמנות לבעלי מקצוע צעירים ועוד הרבה, הרבה יותר. לא משנה מהי השקפתכם על החיים קרוב לוודאי שבאוסטרליה תמצאו את מבוקשכם. האנשים נהדרים, ואורח החיים הרגוע הוא אחת הסיבות בגללה המטיילים ממשיכים לנהור בהמוניהם לאוסטרליה.





לקבלת סקירה על ההיסטוריה של היבשת, בקרו את הילידים האבוריג'ניים וגלו את תרבות מרהיבה בתוך תרבות. אוסטרליה כל כך גדולה עד שבלתי ניתן לבקר ולראות את כולה בפרק זמן קצר. האזור רחב הידיים במרכזה של היבשת, המוכר בשם "הערבה", הוא המקום בו ניתן לצפות בפלאי טבע. הנוף באזור זה שונה מכל דבר אחר שראיתם, וכך גם חיות וצמחיית הבר. לאחר מכן המשיכו על החוף וצללו בחלק משוניות האלמוגים היפות ביותר בעולם. העירוניים שבינינו ישתגעו על סידני ומלבורן.




השכרת רכב באוסטרליה


מלונות מומלצים באוסטרליה



Booking.com






  טיסות זולות לאוסטרליה


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

תגובה 1:

  1. החלום שלי לבקר באוסטרליה, באוסטרליה שולט הטבע הפראי: מדבריות עצומים, יערות גשם סבוכים, נהרות ומפלים ומגוון מרשים של בעלי חיים אנדמיים אשר שימרו תכונות יוצאות דופן. באוקיינוס השקט, מצפון-מזרח לאוסטרליה, נמצאת שונית האלמוגים הגדולה בעולם.

    השבמחק