מלונות מומלצים בסאנטיאגו צ'ילה


מלונות מומלצים בסאנטיאגו

מלון קנדי הינו ממוקם בשכונת לוס קונדס ( Los Condes ), במרחק של 10 דקות הליכה מתחנת המטרו מיליטר אסקואלה ( Militar Escuela ). המלון כולל בריכת שחייה ואינטרנט אלחוטי חינם במקומות הציבוריים.
כל חדרי האירוח המרווחים במלון קנדי כוללים מיזוג אוויר, מיני בר וחדר אמבטיה צמוד. החלונות הגדולים מציעים נופים רחוקים על פני סנטיאגו ( Santiago ) והרי האנדים.
המסעדה של מלון קנדי מגישה תפריט בינלאומי a la carte בסביבה מעודנת. יש גם בר ומרפסת שבה האורחים יכולים להירגע על כוס משקה בערב.
המלון כולל מועדון בריאות חדיש ומתקדם, והוא נמצא במרחק של 300 מטרים ממועדון הגולף לאונס ( Leones ). מרכז הקניות פארקה אראוסו ( Parque Arauco ) נמצא במרחק של כמה דקות הליכה משם, ויש גם חנות המוכרת תכשיטים בעבודת יד בתוך מלון קנדי.
המלון נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי. חניה חינם באתר הינה זמינה.


צ'ילהאפארט (ChileApart) ממוקם בשכונת ארטס בלאס (Artes Bellas) במרחק של 2 בלוקים מתחנת המטרו ו-4 בלוקים מפלאזה דה ארמאס (Plaza de Armas). הוא מציע דירות מאובזרות במלואן, בריכת שחייה מקורה וגישה חינם לחיבור אינטרנט אלחוטי.
הדירות כוללות ריצוף עץ ומרפסות, מהם נשקף נוף פנורמי של העיר. הן כוללות מטבחון, פינת ישיבה ופינת אוכל, וטלוויזיית LCD המחוברת לערוצי כבלים.
האורחים יכולים להתאמן בחדר הכושר של מלון צ'ילהאפארט או ליהנות מהנוף הנשקף ממרפסת השמש. השירותים כוללים סופרמרקט גדול ומרכז כביסה.
חנייה פרטית הינה זמינה באתר המלון. מלון הצ'ילהאפארט ממוקם במרחק של בלוק אחד משכונת לאסטאריה (Lastarria), אחד ממרכזי הגסטרונומיה המשובחים של סנטיאגו (Santiago).



מלון מונטה-קרלו ממוקם בשכונת לאסטאריה (Lastarria) ההיסטורית, בלבה של סנטיאגו, ומציע לאורחיו חדרים ממוזגים הכוללים טלוויזיה בכבלים וחנייה בחינם.
כל החדרים במלון מונטה-קרלו מתהדרים בנוף פנורמי אל פארק סרו סנטה לוצ'יה (Cerro Santa Lucia Park). כל החדרים כוללים חדר אמבטיה פרטי וכספת.
אינטרנט אלחוטי חינם זמין באזורים הציבוריים של המלון. האורחים גם מוזמנים לעשות שימוש בדלפק הקבלה של המלון, שפועל 24 שעות ביממה.
מסעדת המלון מגישה מאכלים צ'יליאניים מקומיים, לצד מנות בינלאומיות. המלון כולל גם בר.
המלון ממוקם במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מתחנת המטרו אוניבסרידד קאתוליקה (Universidad Católica Metro Station) ובמרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהכיכר המרכזית ההומה פלאזה דה ארמאס (Plaza de Armas).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה