מלון בייקון בסאות' ביץ' מיאמי

מלון בייקון בסאות' ביץ' מיאמי

Beacon Hotel באושן דרייב, המוביל בקרב בתי מלון בסאות' ביץ', גישה ישירה שבעה קילומטרים של חול לגלישה, וחיי לילה ללא תחרות, קניות, ומטבח מעולה. זה oceanfront מלון יוקרתי במיאמי תערובות נצחית תפאורה דקו עם שיק מודרני ואלגנטיות. ממוקם ממש על חוף Beacon South Beach Hotel הוא היעד החוף האולטימטיבי.

מחפש חוף רומנטי במלון יוקרה? אם זה ירח דבש, יום או חידוש הקשר הזוגי, Beacon South Beach המלון מקלט לחופשה רומנטית מושלמת שהופכת השהות לזיכרונות בלתי נשכחים.

South Beach במיאמי הוא אחד היעדים החמים ביותר בעולם המציע מצוינות ללא תחרות, חיי לילה בילוי, תרבות וקניות. מיאמי מציעה שפע של מועדוני לילה, טרקלינים, ברים ומסעדות. ביקור בוטיקים יוקרתיים על השדרות קולינס בוושינגטון, כמו גם חנויות מעצבים באל הרבור. פנקו את החושים שלכם עם האוכל באושן דרייב ורחוב לינקולן, שבו מסעדות המזמינות להציע אוכל מעולה מכל רחבי הגלובוס. השכרת קטנוע או סילון סקי בשביל הכיף, להצטרף למסיבה שיוט, להירגע על החופים היפים של מיאמי, וליהנות מסלבריטאים המבלים בסאות ביץ'.

במיאמי סאות' ביץ' יש משהו מיוחד בשביל כולם. אז מה אתם מחכים? צאו לחופשה - החוף מרגש במיוחד.

Beacon Hotel הוא פנינה בין מלונות בוטיק South Beach במיאמי. מלבד הזכות המיקום המעולה במרכז אושן דרייב, וחדרים מהודרים להפליא, לובי, ביקון המלון מציע מגוון רחב של מבצעים: נקודות הטבה, חבילות שייט, חבילות רומנטיות,ועוד.

Booking.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה