מלונות מומלצים באמסטרדם הולנד



מלונות מומלצים באמסטרדם הולנד

Booking.com


מלונות באמסטרדם 2 כוכבים 

מלון מוצרט (Mozart Hotel) ממוקם כ- 300 מטרים בלבד מליידספליין (Leidseplein), ו- 200 מטרים מתחנת החשמלית של פרינסנחראכט (Prinsengracht) ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי,  חלק מהחדרים משקיפים לתעלה. הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum) נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון. אזור הקניות קלברסטראט (Kalverstraat) וונדלפארק (Vondelpark) נמצאים שניהם במרחק של 10 דקות הליכה בלבד משם, ובמרחק של קילומטר וחצי משם תוכלו למצוא את כיכר דאם (Dam Square) ואת הארמון המלכותי (Royal Palace). כיכר רמברנדט (רמברנדטפליין, Rembrandtplein) התוססת נמצאת במרחק של 12 דקות הליכה. צוות המלון ישמח לסייע לכם בהזמנת שיט בתעלות ובארגון פעילויות תיירותיות אחרות. מרכז העיר אמסטרדם , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בסיורים באתרי תיירות, חיי לילה ואוכל. אזור זה נהדר גם לשופינג, עם מותגים פופולרים בסביבה: Apple, Cartier, Tiffany & Co, Hermès, Ralph Lauren


מלונות מומלצים באמסטרדם 3 כוכבים 

מלון ברידג' (The Bridge Hotel) שוכן במרכז אמסטרדם ומשקיף אל נוף נהר האמסטל (Amstel River).  במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון תוכלו למצוא את כיכר רמברנדט (Rembrandt Square) ואת כיכר ווטרלו (Waterloo Square), כמו גם מקומות רבים בהם תוכלו ליהנות מארוחה או ממשקה. תאטרון קארה (Carré Theater) המפורסם שוכן ליד המלון. מרכז העיר אמסטרדם , בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בסיורים באתרי תיירות, חיי לילה ואוכל.


מלונות מומלצים באמסטרדם 4 כוכבים  

מלון מינט הוטל אמסטרדם (Mint Hotel Amsterdam) משלב חדרים אלגנטיים ומודרניים, מתקנים מפוארים ומיקום אידיאלי, ממנו נשקף נהר IJ. המלון שוכן ליד תחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם (Amsterdam) וכולל טרקלין גג עם נוף ציורי של העיר הנשקף ממנו.
קישורי חשמלית ומטרו הינם זמינים במרחק של פחות מ-2 דקות הליכה על סטיישונפליין (Stationsplein). כיכר דאם (Dam) נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון. נמל התעופה אמסטרדם סכיפהול (Amsterdam Schiphol) שוכן במרחק של 20 דקות נסיעה.





מלון פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם (Park Plaza Victoria Amsterdam) ממוקם בבניין ההיסטורי מול התחנה המרכזית של אמסטרדם. הוא כולל שטח בריכה מקורה, מתקני סאונה ומסעדה המגישה אוכל משובח, ממנה נשקף נוף של העיר. המלון ממוקם במרחק הליכה מכיכר הדאם (Dam Square) והארמון המלכותי. נמל התעופה סכיפהול (Schiphol) נמצא במרחק של כ-15 דקות ברכבת או במרחק של כ-20 דקות במכונית.



מלונות מומלצים באמסטרדם 5 כוכבים 



מלון גראנד הוטל אמראת אמסטרדם (Grand Hotel Amrâth Amsterdam) המפואר בדירוג ה-5 כוכבים ממוקם במרחק של כ-350 מטרים בלבד מן התחנה המרכזית. המלון נהנה מיתרון של גישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם, ממרכז בריאות, ומחדרים מרווחים המציעים שימוש חופשי במיני בר.
המלון ממוקם במרחק של רק כ-300 מטרים מסטיישנפליין (Stationplein), שם ניתן למצוא קווי אוטובוס, חשמלית ומטרו היכולים לקשר אל כל רחבי העיר. כיכר דאם (Dam Square), בה שוכן הארמון המלכותי, נמצאת במרחק פחות של מ-10 דקות הליכה משם.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה