מלונות מומלצים באקורירי איסלנד


מלונות מומלצים באקורירי



Booking.com




מלון סקאיאלדארוויק (Skjaldarvík Guest House) הינו מלון הנמצא בבעלות משפחתית ונהנה ממיקום כפרי בצפונה של איסלנד, במרחק של כ-5 ק"מ מן העיר אקוריירי (Akureyri). הוא מציע חדרים המעוצבים באופן אישי וגישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי.

אורחי המלון יוכלו ליהנות מאמבטיה מרעננת בג'קוזי הממוקם תחת כיפת השמיים ממנו נשקף נופו של פיורד אייג'ה (Eyja Fjord) או להירגע בטרקלין האורחים עם הספריה. המלון מכיל גם בעלי חיים כמו ארנבות, תרנגולות וכלבים. רכיבה על סוסים הינה אפשרית באתר המלון.

מסעדת המלון מציעה תפריט יומי המבוסס על מרכיבים מקומיים. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום במלון. אורחי המלון יכולים ליהנות מצפייה בטלוויזיה עם משקה בבר.

אגם מיוואטן (Lake Mývatn) ממוקם במרחק של כשעת נסיעה אחת מן המלון. שדה התעופה אקוריירי (Akureyri) ממוקם במרחק של כ-12 ק"מ מבית ההארחה.


מלון קיאה  4 כוכבים זה נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהגנים הבוטניים של אקוריירי (Akureyri), ליד הפיורד אייפיורדור (Eyjafjördur Fjord). המלון מציע מיניברים ומתקנים להכנת תה / קפה בחדר, שירותי ניקוי יבש ומטבח איסלנדי מסורתי.החדרים הבהירים והמאווררים במלון קיאה (Hotel Kea) כוללים רצפות עץ, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ושולחנות כתיבה.
מסעדת רוז גרדן (Rose Garden) שבמתחם המלון מתמחה במנות מקומיות עשירות המוכנות מתוצרת עונתית טריה. המסעדה מציעה גם רשימת נרחבת של יינות שיתאימו לכל טעם.בקרבת מקום נמצא ספא וחדר כושר המציע הנחות לאורחים. נמל התעופה אקוריירי נמצא במרחק 1.5 ק"מ ממלון קיאה .




מלון פוסהול גסטהאוס (Fossholl Guesthouse) נמצא במרחק 500 מטרים בלבד ממפל גודאפוס (Goðafoss) ומכביש מספר 1, כביש הטבעת המפורסם של איסלנד. המלון מציע חדרי אירוח בסיסיים, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחניה פרטית ללא תשלום.
בחדרים במלון יש חדרי רחצה פרטיים או משותפים.
המסעדה שבאתר מציעה מנות איסלנדיות מסורתיות ונופים מרהיבים של המפל. בקרבת מקום ניתן למצוא מתקנים כגון חנות מזון ומשאבת דלק.
העיירה הוסאוויק (Husavik) נמצאת במרחק של 35 דקות נסיעה משם, ומהווה בסיס פופולארי לצפייה בלווייתנים. העיר הגדולה ביותר בצפון איסלנד, אקוריירי (Akureyri), ואגם מיוואטן (Lake Myvatn) היפה נמצאים גם כן בקרבת מקום. דייגי טרוטה וסלמון יכולים לבקר באגם ליוסוואטן (Ljósavatn) או באדמות הבור פליוטסהיידי (Fljótsheiði Moorlands).




Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה