לגלות את אוסטרליה


עבור צעירים ומבוגרים רבים כאחד אוסטרליה היא לעיתים קרובות אחד המקומות שהם רוצים לבקר כאחד מהיעדים הרחוקים ולא ממש זמינים להשגה. עם זאת, קסמה של אוסטרליה מושך תיירים רבים לבקר בה כמה פעמים כדי לתור אחרי מקומות פופולריים ולא פופולריים כאחד.

אז נשאלת השאלה, האם יש עוד משהו לגלות ביבשת? ובכן, האמת היא, שיש הרבה יותר. אוסטרליה היא מקום גדול, כך שיש הרבה מה לגלות.

פארק הלאומי Kakadu בטריטוריה הצפונית היא בהחלט מקום טוב להתחיל את הביקור שכן הפארק הוא בהחלט ענק, בערך בגודל של מדינת סלובניה. ובהחלט מרגישים כאילו נוסעים למקומות שונים כמו הנופים כאן, ואפילו האקלים, משתנים במידה רבה. כמו כן, אפשר לפגוש הרבה חיות בר מעניינות שאפשר למצוא רק באוסטרליה.
אוסטרליה היבשת רחבת הידיים, היפה והמאוכלסת בדלילות אוסטרליה היא אתר עלייה לרגל עבור תרמילאים, מוקד משיכה לבליינים, הזדמנות לבעלי מקצוע צעירים ועוד הרבה, הרבה יותר. לא משנה מהי השקפתכם על החיים קרוב לוודאי שבאוסטרליה תמצאו את מבוקשכם. האנשים נהדרים, ואורח החיים הרגוע הוא אחת הסיבות בגללה המטיילים ממשיכים לנהור בהמוניהם לאוסטרליה. לקבלת סקירה על ההיסטוריה של היבשת, בקרו את הילידים האבוריג'ניים וגלו את תרבות מרהיבה בתוך תרבות. אוסטרליה כל כך גדולה עד שבלתי ניתן לבקר ולראות את כולה בפרק זמן קצר. האזור רחב הידיים במרכזה של היבשת, המוכר בשם "הערבה", הוא המקום בו ניתן לצפות בפלאי טבע. הנוף באזור זה שונה מכל דבר אחר שראיתם, וכך גם חיות וצמחיית הבר. לאחר מכן המשיכו על החוף וצללו בחלק משוניות האלמוגים היפות ביותר בעולם. העירוניים שבינינו ישתגעו עלסידני ומלבורן.



יערות הגשם Daintree בקווינסלנד הוא עוד מקום מומלץ לבקר עבור אלה שמחפשים משהו אפילו יותר מעניין. העובדה כי היער כולו הוא למעשה יותר מ ויש הרגשה של נסיעה אחורה בזמן כאשר מבקרים ביער. בהמשך קייפ התלאות והמים הצלולים שלה, מהווים מראה מרגיע.




יורדים דרומה של היבשת, ומומלץ לא לפספס את כביש האוקיינוס ​​הגדול ויקטוריה. אומנם המון תיירים מגיעים ליעד הזה אבל עדיין יש קסם מסוים זה שמושך אותם לחצות אותו שוב ושוב.


שונית Ningaloo במערב אוסטרליה, מקום נוסף שמומלץ לבקר בו וכאן תוכלו לפגוש ענקים ימיים כמו כרישי לוויתן וקרני מאנטה. זוהי שרשרת של שוניות, ליד החוף של קווינסלנד הוא למעשה ענק - 2000km אורך. המקום נכלל ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו והיא המועדפת לביקור בקרב צוללנים, חוקרים המעריצים את החיים מתחת למים, כולל אלמוגים צבעוניים מדהימים.
תיירים רבים מבקרים גם בקווינסלנד הוא גולד קוסט. המקום הוא גן עדן לתיירים - יש חולות רכים, מים צלולים והשמש מחייכת, אוויר קוסמופוליטי עם הרבה מסעדות ומקומות לבלות כמה ערבים ולילות מרתקים.



למעשה, יש מקומות רבים באוסטרליה שנסקור בפוטסים הבאים. אבל בינתיים למה אתם מחכים? אורזים את החפצים ומתחילים לגלות את אוסטרליה.

מלונות מומלצים באוסטרליה
Booking.com
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה