מלונות מומלצים בבומביי הודו

מלונות מומלצים בבומביי

מלון דה טאג' מאהאל פאלאס אנד טאוור (The Taj Mahal Palace & Tower) האיקוני, הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים, הממוקם באופן מלכותי מול השער להודו (Gateway of India). הוא כולל בריכה מעוצבת, מתקני כושר, וספא מדרגה ראשונה. המלון מספק 11 אפשרויות לסעודה.

המלון נמצא במרחק של 2 ק"מ ממרכז העיר מומבאי (Mumbai) ו-32 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי צ'אטראפי שיוואג'י (Chhatrapati Shivaji). חנייה ללא תשלום הינה זמינה.

החדרים האלגנטיים כוללים מרפסת פרטית ומרוהטים בטוב טעם עם מצעים איכותיים וריהוט עץ קלאסי. החדרים מציעים את הנוחות של טלוויזיה עם מסך שטוח, ספה, וחדרי רחצה מפוארים עם אמבט.

ניתן ליהנות משימוש בחדרי האדים ובמתקני הסאונה לאחר אימון ממריץ בחדר הכושר המאובזר היטב. הצוות הקשוב של המלון מציע שירותי שמרטפות ושירותי סיורים וקונסיירז'.

ארוחות דשנות של התמחויות בישול הודיות הינן זמינות במסעדת מסאלה קראפט (Masala Kraft). גולות כותרת קולינריות נוספות כוללות את המסעדה הסינית גולדן דראגון (Golden Dragon), את יריד האוכל הים תיכוני בסוק (Souk), ואת המסעדה היפנית וואסאבי (Wasabi).


מלון ויוואנטה ביי טאג' (Vivanta by Taj President) פרזידנט נמצא במומבאי (Mumbai), במרחק של כ-2 ק"מ ממארין דרייב (Marine Drive). המלון מציע בריכת שחייה הממוקמת על הגג וספא יום, כמו גם מרכז קניות.

המלון נמצא במרחק של כ-45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי צ'אטראפאטי שיוואג'י (Chattrapathi Shivaji International Airport) ומשדה התעופה המקומי של סנטה קרוז (Santa Cruz Domestic Airport). המלון ממוקם במרחק של כ-3 ק"מ מן הגייטאווי של הודו (Gateway of India).

כל חדרי המלון, המציעים ריצוף עץ ונופים של העיר הנשקפים, מגיעים עם פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח. מיני בר, ​​כספת, ומתקן להכנת תה / קפה.

האורחים יכולים להתאמן במרכז הכושר הפתוח במשך 24 שעות ביממה, או לבקר במרכז העסקים הזמין 24 שעות ביממה בעבור הצרכים המקצועיים שלהם. ספא ​​ג'יווה (Jiva Spa) מציע מבחר של טיפולים ייחודיים כגון טיפולי ארומתרפיה. המלון מספק גם שירות השכרת רכב והסדרי סיורים.

קפה קונקאן (Konkan Café) המעוצב כמו בית טיפוסי במנגלורו (Mangalore), מגיש מאכלים מחופיה הדרומיים והמערביים של הודו. במסעדת הטרטוריה הפתוחה במשך 24 שעות ביממה, יש מטבח פתוח המאפשר לסועדים לצפות בפיצות שלהם נאפות בתנור הלבנים. שירות חדרים הינו זמין לאורך כל שעות היום.


מלון הולידיי אין מומבאי אינטרנשיונל איירפורט (Holiday Inn Mumbai International Airport) הינו מלון עטור פרסים שמציע חדרים מודרניים עם תחנת עגינה לאייפוד וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, וכולל בריכת גג עם שפת אינסוף. המלון ממוקם במרחק של 1.2 ק"מ בלבד מנמל התעופה.

המלון ממוקם במרחק של 15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת דאדאר (Dadar Railway Station).

חדרי המלון כוללים גווני פסטל חמים ועציים. כל החדרים מצויידים בכיסאות ארגונומיים, במיני בר, ובכלים להכנת תה/קפה. חדרי הרחצה הצמודים כוללים מקלחת גשם מפוארת. שירות חדרים הינו זמין בכל שעות היממה.

תוכלו לבקר במרכז העסקים של המלון כדי לספק את צרכי התקשורת שלכם. המלון גם מציע שירות להמרת מט"ח ושירות להשכרת רכב.

מסעדת המלון מציעה ארוחות בכל שעות היום, ומגישה מגוון מנות בינלאומיות. הבר ששוכן בלובי מגיש קוקטיילים בשעות הערב. ה-סקיי טראס, שממוקם על הגג, הינו אידיאלי עבור מפגשים פרטיים.




Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה