צאופטי ביץ' מומביי הודו

צ'ואפטי ביץ' מקום לזוגות אוהבים מומביי הודו


צאופטי ביץ 'ממוקם על צפונית למרין דרייב ובמיוחד בסופי שבוע ובחגים, חוף צ'אופטי התוסס הופך לנקודת פיקניק עבור תושבי מומבאי. בעוד בימי עבודה רגילים, במהלך הערב אנשים באים להפסקה מן החיים השגרתיים והמייגעים. אנשים מכל הגילאים מילדים צעירים לקשישים באים לכאן וליהנות מהיופי של החוף החולי. אנשים לא באים לכאן רק כדי להשרות את היופי של החוף, אלא גם כדי ליהנות מחטיפים המוכנים בדוכני מזון הרבים המצויים על חוף -  גלידה, קוקוס טריים ירוק רך,  ועוד רבים.

בזמן הפסטיבל גאנש Chaturthi, שנחגג בין אוגוסט לספטמבר, הסצנה בחוף שונה לחלוטין. אלפי אנשים מגיעים לחוף צ'ופטי ביום זה כדי לטבול את אלילי הענק של אלוהים Ganesha, לאחר מתן תפילה לו במשך עשרה ימים. את הרוח ללא חת של העם מומבאי ניתן לראות במהלך תקופה זו. הערבים בחוף צ'אוופטי נהדרים, יושבים על חולות הזהב עם ים כחול בחזית, כל דבר נראה נחמד מאוד.

בערבים בחוף צ'אופטי דומה לקרנבל ססגוני עם כל מיני אטרקציות, החל מקסמי נחשים, מסלולי רכיבה שונים לילדים, כולל גלגלי מעבורת, רכיבה על סוסים, מופע קופים וכדומה. תוכלו אפילו למצוא אסטרולוגים, אמנים, מתעמלים מנסה להרוויח קצת כסף דרך הפעילות שלהם. ביקור במומבאי אינו שלם מבלי לבקר בחוף צ'אופטי.


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה