הודו מלכת המזרח הרחוק


הודו היא מלכת המזרח הרחוק, מיליוני תיירים וביניהם ישראלים רבים נוהרים מדי שנה למחוזותיה השונים. הודו ידועה בנופיה המגוונים והמרהיבים וכן בשפע פעילויות רוחניות שהיא מציעה למטיילים בה. בין שיעור יוגה למדיטציה ובין טראק אחד לשני אפשר לבקר באטרקציות התיירות הרבות שבהודו:





הטאג' מאהל
בעיר אגרא הידועה גם בשם עיר הטאג' נמצא כתר הארמון האטג' מאהל המפורסם. מבנה זה הוא אולי סמלה של הודו כולה והוא מרשים עד מאוד. המבנה הוא למעשה קבר של אשת הקיסר המוגולי שאח ג'האן וזהו ללא ספק הקבר המפואר והמתויר בעולם. את הקבר בנו עשרות ומאות פועלים במשך שנים רבות ואת התוצאה אתם בהחלט יכולים לראות.... מהממת. מבצר אגרא הסמוך לו, שימש לסירוגין כארמון וכמחנה צבאי וממנו תצפת טובה אל עבר הטאג' גם החומות האדירות מרשימות מאוד וכן האולמות העשויים שיש משובץ באבנים טובות. עוד כדאי לבקר בשוק המקומי האותנטי של אגרא.

אוסף המקדשים קג'וראו
אוסף המקדשים המדהים בג'וראו הוא אחד ממוקדי המשיכה העיקריים בהודו. עבודות הפיסול מרשימות בדיוקם והפסלים בולטים בנועזותם הארוטית. המקדשים מעלים את שאלת השאלות מה גרם לשושלת מלכי צ'אנדאלה לבנות את מקדשיהם דווקא באזור זה ומשום מה בחרו בסגנון הנועז והייחודי הזה?

מהבליפורם

מהבליפורם הוא אחד האתרים המיוחדים בהודו. זהו כפר קטנטן השוכן לחופי הים והוא עשיר במונומנטים אמנותיים שהותירו בו בני שושלת פלווה. מדובר בגושי סלע גדולים בהם מגולפות דמויות ואפיזודות מן המיתולוגיה וכן מבנים אומנותיים שונים. תושבים רבים בכפר עוסקים באומנות ובכפר עצמו וכן בכפרי הסביבה מתקיימות סדנאות שונות, החל מסדנאות נגינה על כלים מסורתיים וכלה בסדנאות יוגה ורפואה אלטרנטיבית.

Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה