מלון מירמאר ברצלונה

מלון מירמאר בברצלונה



מלון מירמאר ממוקם באחד מאזורי מוקדי העניין של ברצלונה, בסמוך לגני מונז'ואיק וקוסטה אי לוברה. מהמלון תוכלו ליהנות מנוף פנורמי אל עבר העיר והים התיכון.

המלון מאכלס מבנה אשר שימש בעבר כארמון ושוחזר בקפידה על מנת לספק משכן מפואר לביקורכם בבירה הקטלאנית.

כל החדרים במלון מירמאר מציעים מתקנים מעולים כגון אינטרנט אלחוטי מהיר וטלוויזיות עם מסך פלזמה ומבחר של יותר מ- 20 ערוצים.

בחדרים יש בנוסף מערכת שמע קטנה ומיניבר. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מייבש שיער מקצועי, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טואלטיקה יוקרתיים.

למען נוחותכם, המלון מספק שירות חדרים 24 שעות ביממה, בר ומסעדה. תוכלו גם להזיע במכון הכושר לפני הפוגה בספא או ליהנות מטבילה בבריכה החיצונית או בבריכה המקורה.

ממלון מיראמר ברצלונה ניתן לבקר בקלות באתרי תיירות כמו קרן חואן מירו, הנמל והמוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה.



להזמנה מלון מירמאר בברצלונה







Booking.com



גבעת מונז'איוק  Montjuïc היתה עדה ומוקד של אירועים מרכזיים שעיצבו את המקום. האירוע הראשון היה 1929 התערוכה הבינלאומית שהתקיימה בברצלונה, אשר טיפחה את פיתוח האזור. לאחרונה, המשחקים האולימפיים של 1992 הביאו להתחדשות גדולה. גבעת מונז'איוק היא  גם ביתם של מוזיאונים, כגון Fundació Miró, המוזיאון ד'ארקולוגיה, המוזיאון האתנולוגי והמוזיאון הלאומי לאמנות קטלוניה- MNAC. זו האחרונה, השוכנת בפאלאו נסיונל, במרכז התערוכה משנת 1929, מזמינה אותנו לגלות 1,000 שנות אמנות קטלאנית. מפעל הטקסטיל לשעבר Casaramona, ציון דרך מודרני על ידי Puig i Cadafalch, הוא מרכז תרבותי המארח תערוכות זמניות. מזרקת הקסם ואת כפר פואבלו אספניול עם "אומן" הכפר, הם מקומות מעניינים אחרים בברצלונה שהם חובה לראות. הטבעת האולימפית, האתר המרכזי של המשחקים האולימפיים, כוללת את האצטדיון, את האסטרונאוטים של אסטאדי לואיס, את ארמון הספורט של אראטה איזוסאקי, את פאלאו סנט ג'ורדי ואת מגדל הטלקומוניקציה שעוצב על ידי סנטיאגו קלטרווה. בקרבת מקום, המוזיאון אולימפיק א דה ל'אספורט ג'ואן אנטוני סמאראנץ 'והגנים הבוטניים הם גם מראות נעימים תוך כדי סיור בפארק דה מונטג'ואק. ממוקם על Montjuïc, La Ciutat del Teatre, זה קומפלקס התיאטרון נתן תנופה חדשה לתערוכת התרבות העשירה והמגוונת של העיר והפך לאחד המרכזים החשובים ביותר בעולם עבור אמנויות הבמה.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה