גאטלינבורג טנסי ארצות הברית

גאטלינבורג טנסי ארצות הברית 


שיטוט במרכז העיר גטלינבורג ספוג באווירה של הרי הסמוקי מסביב לעיירה המדהימה הזו, אפילו סתם לשוטט בעיירה גורם לתייר ליהנות מהאווירה הייחודית של המקום. כ 40 אטרקציות מרכזיות מרוכזות ברחוב הראשי של גאטלינבורג בטנסי, שהם מגוונים כל כך שקשה להשתעמם כאשר אתה במרכז העיר. לאוהבי הטבע יש את הנהר החוצה את גאטלינבורג לאוהבי האטרקציות כמו משחקים, חנויות גולף, אטרקציות של אימה או רעידת אדמה ו/או כל אשר תבחר. אם לא בא לך לנסות את האטרקציות שפע של מסעדות, חנויות ממתקים גלידות פאנקייקים ופאנל קייק המפורסמת בארצות הברית.





ממש לא משנה באיזה זמן תבחר לטייל בגאטלינבורג בטנסי, מאחר וכל זמן מתאים לפעילות. בחורף תוכלו ליהנות מהמון פעילויות שמתקיימות בתוך האולמות כמו גולף, אטרקציות אימה שונות,  וליהנות מסקי מדהים בהרי הסמוקי. ובקיץ תוכלו ליהנות מפעילויות חוץ כמו פארקים מדהימים שיש באיזור ובתוכם אפשר ליהנות מפעילויות כמו הליכה במסלולים, דייג בנהרות, ראפטינג בנהר או פשוט לעלות על רכבל ולצפות בגאטלינבורג מלמעלה. כמובן תמיד תוכל לנסוע לפיג'ון פורג' שבסמוך במרחק 10-15 דקות מגאטלינבורג.


אטרקציות תיירות מרכזיות בגטלינבורג טנסי ארצות הברית

שוגרלנד דיסטלרי sugarland distillery מאחורי הקלעים סיורים, מוסיקה חיה חינם על רוח הבמה, ותערוכה המתארת את ההיסטוריה של הרי סמוקי. ידידותי למשפחה. לפני מאה שנה כינו אותו "ערי השדה של מונשיינר". היום הרוח האמיתית מונסשיין וויסקי. בואו לחוות את המזקקה של Sugarlands Distilling במרכז העיר גטלינבורג, טנסי. תיהנו מטעמים של עטורת הפרסים Sugarlands Shine, מאחורי הקלעים סיורים של הבית כיצד הם מכינים את המונשיין ולצפות ללא תשלום, הופעות מוסיקה חיה על הבמה, אווירה חמה במקום.



  Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה