גנט Ghent בלגיה

אטרקציות תיירות בגנט Ghent בלגיה

גנט Ghent ממוקמת  כ -30 קילומטרים צפונית מערבית של הבירה הלאומית של בריסל.  צחקו, שחקו ותהיו מופתעים בבריכת האייק ואן אייק Van Eyck Swimming Pool ובפריטלנד ג'נט Pretland Gent, שתי אטרקציות גדולות לכל המשפחה.




לאוהבי הטבע צמחי מקומית ואקזוטית בגן הבוטני של אוניברסיטת גנט וב- World of Kina: The Garden. לארוז פיקניק לסביבה הירוקה ועולים  Citadel Park לפארק המצודה ו Muink Park . תוכלו למצוא גם שפע של מקום לשהות בו בפארק ביג'ארד Bijgaarde Park ובפאדלו פארק Baudelo Park. אין כמו יום של בילוי בין הטבע לטעינת נפש עייפה. כאשר אתה מרגיש את הדחף להימלט מן ההמולה ואת ההמולה, הראש אל Bourgoyen-Ossemeersen שמורת טבע.

 לראות את העולם באור חדש עם טיול לאחד המרחבים התרבותיים החינוכיים של האזור. התענגו על האווירה השקטה והמרגיעה כאשר אתם בודקים את הצגים בבית האריה ובמוזיאון העירוני לאמנות עכשווית. מוזיאון העיר גנט סיטי (GAMT) והמוזיאון לאמנויות יפות גם הם שווים ביקור. למד גאדג 'טים מסקרנים על תגליות מדעיות במוזיאון לתולדות המדעים. אם אתם מחפשים אמנות ועיצוב, צעדו בתוך כמה מקומות בגלריה המקומית. חפצים ואוספים מרתקים ממתינים בגלריה ובמוזיאון פרנק סטייירט, במרכז המחוז של התרבות והתרבות של אוניברסיטת קארמרסקלוסטר ובוקנהוף.








לאוהבי ההיסטוריה תוכלו ליהנות לטיול אחורה בזמן במנזר סנט פיטר או במוזיאון ארנולד ואנדר האגן. כדי ללמוד על העבר העשיר והצבעוני של האזור, כדאי לבקר לפחות באחד מהאתרים ההיסטוריים הרבים שנותרו. התחל את הסיור ההיסטורי המקומי שלך באוניברסיטת גנט או בטירת גרבנסטין. כשמדובר בזמנים הקודמים, הסיפורים הם אינספור. Ghent Town Hall ו Belfry של גנט הם גם מקומות מדהימים לבקר.

גשר סנט מייקל  ו Grasbrug הם דוגמאות מרשימות של ההמצאה ההנדסית . הצצה אל חייהם של כמה ממשפחות העילית של האזור, כאשר אתה מבקר בשטח נפלא של ארמון אפיסקופלי. יש היסטוריה עשירה המאוחסנת בתוך הקירות של הטירות של האזור מבצרים. טירת ג 'רלד השטן. לכל חוקרי הכנסיות למיניהן כנסיית סנט ניקולס וקתדרלת סנט בבו. אם אתה רוצה לראות יותר אתרים דתיים, כנסיית סנט ג'יימס ואת המנזר הישן של דרונגן.

 במרכז רוב הריבועים בעיר תמצאו איזשהו אנדרטה או מזרקה, אבל זה ההיסטוריה של כל החלל ואת הדמויות המאכלסים אותם שהופכים אותם מאוד מיוחד. בעת סיור ברגל, הקפד לטייל לאורך כיכר השוק ביום שישי בכיכר קורנמרקט. אחטרסקל וכיכר פטרוס הקדוש מתקיימים גם בלב ובנפש של המקומיים. תוכלו למצוא שם אנדרטאות שוניםומעניינים בגנט.


אם אתה מעוניין ללמוד על ההיסטוריה של האזור, לעצור בבית משפט משפטים ביג קנון. אם אתה רוצה להמשיך את המסע במורד נתיב הזיכרון, אתה יכול גם לראות את רחוב גרפיטי ואת פסל של יעקב ואן Artevelde. להפיק את המרב של המוניטין של אזור זה כמקום נהדר לחנות פשוט ליהנות מהאווירה ב Langemunt מרכז קניות שוק דגים ישן. אולם הבוצ'רים הגדול וגנט דרום מרכז הקניות . Flanders Expo ו- Bijloke Music Center באופן קבוע מושכים מטיילים הנהנים מאמנויות. אודיטוריום האוניברסיטה והאופרה הפלמית גנט הם מקומות פופולריים גם עבור שחקנים מקומיים ותיירים. לאחר ביקור בכל האטרקציות התיירותיות המובילות באזור גנט (Ghent), תוכלו לבקר בסמטת הזכוכית, בתיאטרון קמפו (Campo Theatre) או בתיאטרון קופרגייטרי (Kopergietery Theatre).



 לינה בגנט





הולידיי אין גנט אקספו (Holiday Inn Gent Expo) ממוקם  בסמוך לפלנדרס אקספו (Flanders Expo) ואיקאה גנט (Ikea Ghent), . במרחק של 100 מטרים נמצאת תחנת החשמלית, המציעה מדי 10 דקות גישה אל המרכז ההיסטורי של גנט (Ghent). ניתן להגיע אל המלון בקלות באמצעות רכב בכבישים המהירים E40 E17 ו-A17.,











מלון NH גנט בלפורט (NH Gent Belfort) ממוקם בסמוך לבניין העירייה ההיסטורי של גנט (Ghent).  מיקומו המצוין של המלון מאפשר לאורחים להגיע לכל אטרקציות תיירות בעיר ברגל. אתרים אלה כוללים את כנסיית סנט ניקולס (St. Nicholas Church) ואת מרכז הקניות פוסט פלאזה (Post Plaza Shopping Centre).
















מלון NH גנט סינט פיטרס (NH Gent Sint Pieters) שוכן במיקום נוח בגנט (Gent), במרחק של 800 מטרים מתחנת הרכבת גנט סנט פיטר (Saint Peter), כ-5 דקות הליכה מגדות נהר הלייה (Leie) וכ-15 דקות הליכה ממרכז העיר מימי הביניים. תחנת החשמלית הקרובה ביותר, המקשרת את המלון עם מרכז העיר בשעות קבועות, נמצאת במרחק של כ-150 מטרים משם.  בסביבה הקרובה של המלון תמצאו מגוון מסעדות ובתי קפה. ארוחות צהריים ארוזות יסופקו לטיולי היום שלכם, על פי בקשה.












Save on your hotel - www.hotelscombined.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה