טנריף באיים הקנאריים


האיים הקנריים שוכנים באוקיינוס האטלנטי שבו מזג אוויר מושלם, נופי בראשית געשיים, חופים אינסופיים, קרנבל, בידור וקניות ללא מיסים ובהמון שקט ושלווה.



האיים הקנריים הם איים געשיים פעילים, הממוקמים באוקיינוס האטלנטי לא רחוק מחופי צפון מערב אפריקה, ומהווים חלק בלתי נפרד ספרד. טנריף הוא האי הגדול והמפתוח שבהם. אפשר להגיע בטיסה ממדריד או ברצלונה.

שמורת הטבע - האיים הקנריים זרועים בהרים געשיים רבים. הגבוה והמרשים הוא טיידה, המתנשא לגובה של 3,700 מטר מעל פני הים. ההר שוכן בלב שמורת הטבע טיידה, המכונה הפארק הלאומי קניאדס. הפארק עשיר בנופים געשיים ובסלעי בזלת בעלי צורות שונות ומשונות, חלקם זוהים בשמות ציוריים. ברחבי הפארק יש נקודות תצפית עם נופים מרשימים, כביש באיכות טובה וכמובן גם מסלולי הליכה מסומנים.






אתר הנופש סנדוס סן בלאס רזרבה אמבינטל אנד גולף ריזורט מציע חדרי אירוח יוקרתיים השוכנים ליד חוף הים של שמורת טבע. במלון יש 8 בריכות שחייה ומרכז כושר.

החדרים במלון סן בלאס מרווחים ומעוצבים בסגנון עכשווי. בכל חדר יש מרפסת ואמבט עיסוי הידרו.

המתקנים במלון סנדו סן בלאס כוללים, מרפסת, חדר כושר ומיני ספא עם אמבט טורקית. המלון מציע בידור בערב ומועדון לילה.

האורחים מוזמנים לסעוד במסעדת קואבה אטקסונה המגישה אוכל במזנון או במסעדת לה פורה המגישה מנות מהתפריט. במלון 4 בארים, כולל בר בבריכה.

במלון סן בלאס יש גנים אטרקטיביים, והאורחים יכולים ליהנות מגישה נוחה לשמורת טבע בגודל 800.000 מ"ר. בנוסף, ישנם מגרשי טניס וכדורעף.

עץ הדרקון - למרגלות הר טיידה שוכנת העיירה איקוד דל לוס וינוס. זוהי עיירה קטנה שבתיה הלבנים פרושים במורד ההר. יש כאן חוף חולי יפה וכנסייה מרשימה, וכמובן עץ הדרקון הענק והעתיק.

פארק התוכים - העיר השנייה בגודלה בין כל יישובי טנריף פוארטו דה לה קרוז בעיר יש טיילת יפה הוליכה לפארק מים מלאכותי ובו איים, בריכות, מזרקות, ומגלשות המשובצות בין סלעים ועצי דקל. בעיר יש גם גן בוטני קטן, ופארק התוכים הממוקם במרכז העיר.


Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה