חוויות אותנטיות בבנקוק

חוויות אותנטיות בבנקוק





שייט בנהר הצ'או פראיה Chao Phraya, נהר הראשי החוצה את העיר שלגדותיו ממוקמים מקדשים ומלונות פאר, לתעלות מסביב בהם מתגוררים לעתים בתנאים לא קלים, רבבות מתושבי העיר. ניתן להצטרף לסירת התיירים, שעוגנת בתחנות אטרקטיביות לאורך הנהר, בהן ניתן לרדת ולהמשיך אחר כך בסירה הבאה.

פארק לומפיני Lumphini הפארק הגדול שבמרכז העיר, אלפי תאילנדים מגיעים למקום, חלקם מתרגלים טאי צ'י, אחרים מצטרפים לדיסקו המוני, או לסתם הליכה. שוטטות בפארק לומפיני יכולה להוות אתגר לתייר ולהיטמע בהווי התאילנדי.

צ'יינה טאון הרובע הסיני של בנקוק, הוא מהמשמורים והמסורתיים שעדיין פעילים בעולם. ברובע אפשר לראות אין ספור דוכני אוכל, בגדים, נעליים וחפצים שונים ומשונים. שוטטות מקסימה וללכת לאיבוד בסימטאות הצפופות.

ארמון המלך Grand Palace, ארמון שמשתרע על פני למעלה מ- 200 דונם של מקדשים, ארמונות ומבנים בארכיטקטורה תאילנדית, עם אינספור פסלים מוזהבים ופינות גן מטופחות. יש עוד הרבה מקדשים חשובים ומעניינים בעיר ובסביבתה.



Booking.com


מלון מומלץ בבנקוק :


מלון אינטרקונטיננטל בנגקוק הוא בעל עמדה מרכזית ברובע המסחרי והעסקי של בנגקוק. הוא שוכן בטווח מרחק הליכה ממרכזי קניות כגון גאיסורן פלאזה וסנטרל וורלד פלאזה, וכן בקרבת אטרקציות כגון וואט פאתומוואנארם. תחנת הרכבת העילית צ'לדום נמצאת במרחק הליכה קצרה בלבד.

החדרים המפוארים במלון אינטרקונטיננטל מציעים נופים של העיר ומצויידים בגישה לאינטרנט מהיר, שולחן עבודה ונגן די.וי.די. חלונות עם זיגוג כפול מבטיחים שינה שלווה.

ספא אינטרקונטיננטל מציע מגוון טיפולי פנים וגוף. מרכז הבריאות והכושר, אשר שופץ בשנת 2009, מאובזר היטב וכולל שיעורי אימון יומיים כגון יוגה או פילאטיס.

מלון אינטרקונטיננטל בנגקוק כולל 8 אפשרויות לסעודות ומשקאות באתר, לרבות מזנון בינלאומי, טרקלין קוקטיילים ובר סיגרים.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה