אטרקציות תיירות בבמברג גרמניה

במברג היא עיר מוזיאון במחוז פרנקוניה שבגרמניה. המבנים העתיקים, רובם מהמאה ה- 17 השתמרו בה בצורה מושלמת. העיר בנויה על גדות נהר רגניץ, אותו חוצים מספר גשרים ציוריים ויש בו כמה מפלי מים קטנים.


העיר העתיקה של במברג: עיר עתיקה הממוקמת באזור פרנקוניה עילית (Upper Franconia) ושוכנת על גדות נהר הרגניץ (Regnitz). העיר היוותה מושב בישופים חשוב וקיימים בה למעלה מ-2200 מבנים היסטוריים. המרכז ההיסטורי של העיר נבחר לאתר מורשת עולמית בשנת 1993. בין הדברים שניתן לראות בעיר העתיקה, בעלת המראה של עיר מימי הביניים, הם: הקתדראלה של במברג שהוקמה בשנת 1237, בית העירייה הישן שהוקם באמצע נהר הרגניץ, וארמון ששימש בעבר כמקום המגורים של הבישופים.

עולים למגדל המצודה העירונית ונהנים מנוף מופלא של העיר, הנהנית מאווירה כפרית ומהמרחבים הירוקים המקיפים אותה. כדאי להקדיש יום או יותר לביקור בארמון הרזידנץ הענק, בקתדרלה הקיסרית רחבת הידיים בה נערכים קונצרטים יפהפיים בקיבץ, במוזיאון לאומנות דתית וגם במוזיאון החביב לגננות ולחקלאות.

טיול רגלי לאורך הנהר מול ונציה הקטנה שכונה ובה בתים הבנויים על המים. באביב אפשר לעשות את המסלול גם בספינות ציוריות.

במברג נמצאת בחלקה הדרום מזרחי של גרמניה, בחבל בוואריה, לא רחוק מהגבול עם צ'כיה. ברכבת שעתיים נסיעה ממינכן או לשעתיים ומחצה מפרנקפורט, ולרוב יש צורך להחליף רכבת בדרך.

כדאי להתאמץ ולבקר בעיר ביירוית Bayreuth ארבעים דקות נסיעה ברכבת שם נמצא תיאטרון הבארוק השמור והיפה ביותר באירופה המופע האורקולי המתקיים בתיאטרון ממחיש את החיים והתככים בחצרות המלכים של אירופה.


מלונות מומלצים בבמברג 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה