שטיין אם ריין עיירה בשוויץ

שטיין אם ריין עיירה בשוויץ


בנקודה שבה אגם קונסטנס שוב יהפוך לנהר הריין, תוכלו למצוא את העיירה הקטנה שטיין אם ריין. היא מפורסמת בזכות העיר העתיקה המשומרת היטב, הכוללת חזיתות מצוירות ובתי חצי עץ, אשר עבורם קיבלה את פרס ווקר הראשון.

העיירה שטיין אם ריין Stein am Rhein שוכנת כשעה נסיעה מצפון לציריך, וזו עיירה קטנה תוססת ומקסימה. מתחנת הרכבת עוברים את הגשר על אחד מיובלי נהר הריין ומגיעים לכיכר העירייה Rathausplatz שפה בכל פינה מוצאים בתים מתקופת ימי הביניים, שחלקם מעוטרים בקורות עץ ואחרים. לשבת בנחת באחד מבתי הקפה או ללכת לאורך המדרחוב שחוצה את העיירה.

מומלץ לבקר במוזיאון לינדוורם, בו ניתן להתחקות אחר אורח החיים הטיפוסי בכפרים ובבתי האיכרים בשוויץ.


בין המראות נמצאים המנזר של סנט ג'ורג'ן, אחד מתחמי המנזר המשומרים ביותר מימי הביניים, מוזיאון לינדוורם המתאר את החיים הבורגניים והחיים החקלאיים מהמאה ה -19 ואת אזורי החג ויעדי הטיולים הכוללים את קבוצת האי של Werd. טירת Hohenklingen, שנבנתה גבוה מעל העיר בשנת 1225, מביאה לחיים את ההיסטוריה הצבעונית של שטיין אם ריין. כאן נמצא בית הפולחן העתיק ביותר בקנטון שאפהאוזן, כנסייה המוקדשת ליוחנן יוחנן המטביל בעיצומו של שרידי קיר של המבצר הרומי טסגטיום, שנבנה במאה השלישית לספירה.



Booking.com







נסיעה קצרה מובילה למפלי הריין - המפלים הגדולים באירופה. עולים על הספינה המובילה לאגן המים של המפלים ומשם אפשר גם לטפס על צוק המתנשא בלב האגן.

מציריך אפשר לקחת כל רכבת המגיעה לווינתרטור ומשם להמשיך ברכבת ישירה לשטיין אם ריין בתוך כשעה.

מלונות מומלצים בשטיין אם ריין 




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה