סנטיאגו דה קומפוסטלה ספרד

סנטיאגו דה קומפוסטלה Santiago de Compostela, עיר עתיקה ויפהפייה, שהיא בירת מחוז גליסיה בצפון מערב ספרד שנחשבת למוקד הצליינות הנוצרית השני בחשיבותו באירופה אחרי הוותיקן ברומא.


ביקור בקתדרלה הענקית, בת כ- 950 שנים, המשמשת כנקודות ההתחלה או הסיום של מסלול ההליכה הרגלי של צליינים רבים, המגיעים מכל רחבי אירופה. מסביב לכיכר הענקית שלרגלי הקתדרלה שוכנים ארמון ארכיבישוף ומוזיאון לאמנות דתית.

סיור רגלי ברחבי העיר העתיקה על סמטאותיה הצרות מפגיש עם כנסיות ומנזרים רבים, וכן עולי רגל בלבוש מיוחד.

מגיעים בטיסות של חברות Low Cost השונות קירבו את העיר ואת חלקה הצפון מערבי של ספרד לערים הגדולות במרכז ובצפון אירופה.

אפשרות נוספת טיול של שבוע לפחות במכונית שכורה לאורך החוף הצפוני של ספרד, מברצלונה דרך הפירנאים עד סנטיאגו.


מלון מומלץ בסנטיאגו דה קומפוסטלה :
חזית מלון קומפוסטלה המציגה את עברו ההיסטורי השוכן בתוך פלאזה דה גליסיה המפורסמת, שהינה כעת אתר מורשת של אונסק"ו. עיצוב הפנים משופץ להפליא עם תחושה עכשווית מאוד. הינכם מוזמנים ליהנות מקווי המתאר המלוטשים, רהיטי העץ האטרקטיביים והתאורה המודרנית המדגישה את מאפייני הכרום והשיש. החדרים מציעים רצפות מעץ וצבעים אורגניים מרגיעים.

בזכות המיקום הפנטסטי של מלון קומפוסטלה, תוכלו להגיע ברגל לכל האטרקציות בסנטיאגו דה קומפוסטלה. הקתדרלה המדהימה נמצאת ממש מעבר לפינה, ובמרחק 100 מטר שוכן פארק אלמדה היפה. במרחק הליכה קצרה נוספת תגלו את השוק המקומי התוסס, בו תוכלו להתנסות בחיים היומיומיים הטיפוסיים של ספרד ולקנות כמה מזכרות העשויות בעבודת יד כדי לקחת אותם איתכם הביתה.

מלונות מומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה






מלונות מומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה ספרד



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה