האי הקריבי קנואן

קנואן הטוב ביותר : חופים פרטיים, שנורקל סיפור של שני איים - קאנואן הוא מקום מוזר, במובנים מסוימים, מראה את סכנות הפיתוח התיירותי.לאחר גן עדן נורמלי, יותר ממחצית האי נמכר על ידי ממשלת SVG למשקיעים פרטיים עבור פרויקט נופש מגה לעזוב תושבים מקומיים מוקף בכפר על הדרומי של האי ללא גישה כמה המקומות היפים ביותר של Canouan . כמובן, אם אתה נשאר באתר הנופש, תוכלו ליהנות מגישה לחופים מדהימים לחלוטין עם שנורקלינג מחלקה ראשונה ואפס קהל. בעוד רבים של החופים היפים ביותר נמצאים בגבולות הנופש, יש גם שנורקל בסדר וכמה חולות נהדרים מדרום וממזרח לכפר שרלסטאון, למרות תשתית על האי מוגבל מבקרים עצמאיים. הגעה: Canouan נגיש על ידי שירותי המעבורת פועל בין Kingstown על סנט וינסנט ו האי יוניון (לנסות MV Barracuda או MV Gem Star). יש טיסות לקינגסטאון ואיגוד איילנד - מרחק חמש דקות מעל הערוץ - עם SVG Air.



בתוך מפרץ יפהפה באי הקריבי קנואן שוכן ראפלס ריזורט, גן עדן תיירותי עם מרפסות לים, בריכות פרטיות ושבע מסעדות שונות.

אחד מאתרי התיירות היותר חמי בעונות הסתיו והחורף הוא האיים הקריביים. במרחק טיסה של 45 דקות מברבדוס נמצא האי קנואן, ובתוך מפרץ מוגן נמצא ראפלס ריזורט, סוג של גן עדן. החדרים מרווחים במיוחד עם מרפסות פנימיות פתוחות ומרהיבות ומרפסות חיצוניות הצופות לחוף הים או לגנים. מומלץ להזמין מראש חדר עם נוף לים.

בריכות שחייה פרטיות נוספו לרוב הסוויטות במלון, למרות שבתוכו ממוקמות הבריכות הגדולות ביותר בקריביים, בנוסף כמובן למי הים הצלולים בתוך אחד המפרצים היותר יפים ונחשבים באיים.

על הגבעה הצופה לאיי גרנדינס נמצאת וילה מונטה קרלו האקסלוסיבית שממנה נשקף נוף עוצר נשימה למפרץ, למי הטורקיז המפורסמים שלו ולאיים שבסביבה. שם ממוקמים גם קזינו אירופי ומסעדת גורמה.

בריזורט עצמו יש מגוון פעילויות: מגרש גולף מוקף בגבעות קטנות ויפהפיות, ספורט ימי כמו צלילה וגלישה וטיולים בסירות שאפשר להזין בתוספת תשלום. במקום ארבעה מגרשי טניס וחדר כושר הכולל זירת איגרוף ומאפשר לחובבי הבוקסינג חופשה מושלמת. כיאה למלון ברמה כזו יש גם ספא עם מגוון רחב של טיפולים ושיעורים כמו יוגה ושאר שיטות תנועה ויציבה.

ילדים מגיל 4 ועד 14 יוכלו ליהנות ממועדון ילדים משוכלל ומאובזר, מה שייתן קצת שקט להוריהם. שבעה ברים ומסעדות, כולם צופים למי הקריביים, מאפשרים לאכול בכל ערב במקום אחר ולגוון את החופשה.

במלון 156 חדרים. הסוויטות מצוידות במטבח מאובזר, חדר ארונות, טלוויזיות עם מסך שטוח וכל שאר הפינוקים הרגילים.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה