הצעת מסלול לאתונה

 הצעת מסלול לאתונה


יום 1 תל אביב לאתונה

לאחר הנחיתה סיור בעיר העתיקה והמיוחדת האוצרת בתוכה היסטוריה בת אלפי שנים. ממרכזה המיוחד של העיר, ארמונו של המלך שעמד בראש המדינה עד לפני כ 50 שנה והיום הוא ארמון הנשיאות. ניתן לסייר בגנים, ובהחלפת המשמרות של חיילי המשמר. משם לאיצטדיון האולימפי בו נערך טכס הפתיחה של האולימפיאדה שנערכה באתונה. משם לבית הפרלמנט הענק החולש על ככר החוקה, מהיפות בעיר. 


יום 2 אתונה

הסיור מתחילי בביקור באחד האתרים היפים והמפורסמים בעולם, גבעת האקרופוליס. ניתן לצעוד בין הארמונות והמקדשים שהקיפו את ההר וכמובן את סיפורו המאלף של הפרתנון, המסמל יותר מכל את התרבות הקלאסית. האיזור כולו הוכרז כאתר מורשת תרבות עולמית על ידי אונסקו. משם נמשיך לכיכר אמוניה להתרשמות מחיי הערב והלילה באיזור.




יום 3 דלפי, אראחובה, אתר הסקי בהר פארנסוס

אחד המקומות היפים והמיוחדים ביוון, דלפי ואזור הר פארנסוס. על פי המיתולוגיה היוונית, זהו טבורו של העולם מקום משכנו של האורקאל (מגיד עתידות) של האל נפטון. טיול בכפר הציורי אראחובה ובאתר הסקי פארנסוס. 


יום 4 - כיף סיניון ותעלת קורינטוס

דרומה לאחד המקומות היפים והאקסלוסיביים ביוון "כיף סיניון". צפייה בשרידי מקדש פוסידון הבנוי על המצוק וצעידה במסלול האוהבים. צפייה בנוף הנהדר של מפרצי הים ההגאי המקיף אותו בנוף מהיפים ביוון. משם אפשר להמשיך לתעלת קורינטוס, אחד ממראות הנוף היפים ביותר של הפלפונס תצפית וסיור במקום. משם אפשר להמשיך למרכז קניות הגדול של אתונה וכמובן לקנות המון מזכרות מהטיול המקסים.


יום 5 - אתונה לתל אביב

סיור באיזור הפלאקה, מרכזה העתיק של העיר והשוק הענק של אתונה. ניתן להתחיל ממונסטרקי, אזור השוק העתיקות הגדול ונמשיך לכיוון הפלאקה. ביקור בחנות לדברי מתיקה יווניים וחיפוש מציאות בשוק. משם אפשר להמשיך לכיוון העיר האחות של אתונה, פיראוס, השוכנת לחוף הים האגאי. ביקור במרינה ובטיילת היפה של העיר וצפייה במזח ובמעבורות.  



Booking.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה