טיפים לתכנון חופשה


טיפים לתכנון חופשה  

לרבים מאיתנו יש שעות פנאי שאנחנו לא מנצלים על פי ארגון הנסיעות האמריקני. בכל שנה יותר ממחצית מהאמריקאים נכשלים להשתמש בכל הזמן שלהם, יצירת מאגר של 662 מיליון ימי חופשה שאינם בשימוש. תחשוב על כל ההרים שלא טיפסתם , היקבים שלא ביקרתם, החופים שלא השתזפתם. השנה הגיע הזמן לעשות משהו שונה.

לתכנן חופשה לקראת הקיץ עכשיו זה הזמן המושלם להתמודד עם המטלה. מחקרים מראים כי מי שמקדיש זמן כדי לתכנן טיול מושלם סביר להניח שישתמש בכל ימי החופשה שלהם כדי ליהנות מטיולים ארוכים יותר. וחשבו על התמורה: בעוד כמה חודשים, כשאתם מוצאים את עצמכם עוקבים אחרי פילים בספארי, מסונוורים מהאורות של ברודווי או מזמינים קוקטיילים בשיט.




חופשת סופשבוע
הנה כמה עקרונות תכנון הנסיעה.  אם יש לך רק זמן לסוף שבוע ארוך. אבל עבור נסיעה קצרה, התכנון הוא עדיין חשוב, כדי לנצל את הזמן בחופשה כמה שיותר. חשבו על מסגרת הזמן המושלמת הזו לבילוי רומנטי, טיול תרבותי בעיר גדולה או חופשה בחוף. מספר ימים יתאימו לבלות גם באגם, בהר או פארק שעשועים. לנסות מסעדה מיוחדת או להירשם לפעילות מיוחדת, אתה רוצה להזמין את זה מראש,  זה חכם לשקול יעד קרוב או מוכר, אולי  כי ניתן להגיע ברכב או נסיעה ברכבת קצרה. בנסיעה כזו יש פחות סיכוי להיתקע בקווי התעופה או להתעכב במזג אוויר גרוע, דברים שיכולים לחבל בהנאה מהחופשה כולה.

חופשה שבועית
חופשה שבועית סוג זה של בריחה ומתאים לביקור במוזיאון מפורסם או לקחת יום טיול לאתר היסטורי, תרצה לדעת יותר פרטים. כמו כן, ייתכן שתרצה לשקול ביטוח נסיעות, בהתחשב זמן וכסף מחויבות. שייט יכול להיות מתאים לטיול של שבוע במהלך ינואר פברואר כאשר קווי שיוט רבים מציעים הנחות רבות. לאחר ביצוע ההזמנה של השייט, ההפלגות מקלות על התכנון מאחר והם מציעים טיולים בחוף ופעילויות אחרות. זה הגיוני להשתמש סוכן נסיעות עבור סוג זה של הטיול, אבל שבוע הוא גם מספיק זמן כדי לנסות משהו חדש או להוסיף הרפתקה לטיול שלך קח ארבעה ימים של שיעורי סקי או צלילה. מסע לקאריביים.


חופשה של פעם בחיים
טיול בריחה של פעם בחיים, דורש תכנון מדוקדק יותר וכנראה שתצטרך שנה מראש לבדוק את כל הפרטים הרבים. מאחר והתקציב גדול של אלפי דולרים בהרפתקאה של פעם בחיים, תוכן להתייעץ עם סוכן נסיעות או מישהו המתמחה באיזור, תלוי בסוג הטיול שבחרת לעצמך. הקפד לקרוא ביקורות באינטרנט, ולבדוק את האמינות של מפעילי תיירות קח לתשומת ליבך כי תכנון נסיעה כולל לא רק הסדרת תחבורה, לינה ואטרקציות תיירות אלא גם שיקולים רפואיים פיננסים וניירת.
האם אתה צריך חיסונים? איך תשלם חשבונות אם אתה נעלם לכמה שבועות? האם יש צורך באשרות או באישורים מיוחדים? האם אתה צריך פינוי או ביטוח נסיעות? כל השאלות האלה צריכות להיות ברשימת התכנון שלך. זה סוג של טיול שיכול לכלול טרקים בנפאל, ביקור במאצ'ו פיצו' בפרו או השכרת קרוואן בארצות הברית ממזרח למערב. מה שתחליט, הקפד לבחור את החברים לטיול בקפידה, אתה הולך לבלות הרבה זמן ביחד איתם, אחרי הכל.



Booking.com Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה