5 פארקים לילדים בהולנד

5 פארקים לילדים בהולנד 



Booking.com


פארק דאונרל Duinrell Theme Park

אתר יוצא דופן, במיקום מעולה. גדר בסביבה המיוערת השופעת של שמורת טבע, עם פארק מים טרופי פנטסטי פארק שעשועים ואידאלי למשפחות בכל הגילאים. עמדות מרווחות, דשא ושפע של מקום לילדים לשחק, סופרמרקט מצויד היטב בחירה טובה של מסעדות וקיוסקים לחטיפים. הבריכה הטרופית המדהימה הסובבת מגלשות מים, כולל Rocketstart, בתוספת ברכות מקורות וחיצוניות. אם אתה יכול לגרור את המשפחה משם, קח אותם לפארק להתרגש בספלאש, פלקון ומי העכביש או, לילדים צעירים, ההזדמנות לפגוש ריק הצפרדע.



קמפינג Duinrell ממוקם במרחק חמש דקות מכפר וואסנאר (Wassenaar), שבמחוז Zuid-Holland, מערב הולנד. בכפר יש מבחר טוב של חנויות וברים וכן מבחר של מסעדות, וקישורי אוטובוס מעולים. החוף הקרוב ביותר במרחק של 3 מיילים. החוף ארוך רחב וחולי ואידיאלי עבור ילדים בכל הגילאים. ישנם מספר ברים ובתי קפה על חוף הים ורוח הים אידיאלית לעפיפוני גלילשה. ניתן להשכיר במקום לינה בקמפינג או בחדרי מלון עד כמה שהתקציב מרשה.


פארק מדורודם Madurodam 
האם יש לך זמן מוגבל כדי לראות את כל הולנד במהלך שהותכם? לא רוצה לפספס שום דבר? בפארק מדורודם תוכלו להתרשם ולחוות מהולנד במיניאטורי בתוך שעות. פארק מדורודם ממוקם בהאג, פחות משעה מאמסטרדם,הפארק מיניאטורי אינטראקטיבי הוא המקום האולטימטיבי לגלות מה שעושה הולנד כל כך ייחודי בתוך פרק זמן קצר. פארק מדורודם מציג  את כל הסיפורים הולנדיים הרלוונטיים מאחורי הבניינים המיניאטוריים באמצעות מולטימדיה ומתקנים אינטראקטיביים רבים. בתים יעלו, שדות צבעונים, שוק גבינות, מפעל נעליים מעץ, טחנות רוח, ארמון השלום, מפעלי הדלתא: תמצא את כולם במדורודם!



מדורודם מציעה לכם את הסיפורים על מסכי מגע אינטראקטיביים אשר מופעלים עם כרטיס הסריקה האישי שאתה מקבל בכניסה. כל הסיפורים על הולנד זמינים בהולנדית, אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, רוסית וסינית. החוויה היא שונה ממה שרוב האנשים חושבים, זה לא מבנה מיניאטורי - זו חוויה רב חושית הלוקחת כארבע דקות. שעות פתיחה ומיקום עונת התיירות החדשה ב מדורודם מתחילה בדרך כלל יחד עם עונת הפריחה החדשה בהולנד, אך פארק השעשועים הוא למעשה פתוח בכל ימות השנה.




פארק וואליבי Walibi
וואליבי הולנד הוא אולי פרק השעשועים המרגש ביותר של הולנד. יש רכבות הרים המרימים אותך לגבהים חדשים ומשחקים עם כוחות g, ואין מקום לבעלי לב חלש, אין זמן לנשום בין כמה רכבות הרים כמו האצטקים, אל קונדור וגוליית, רק להחזיק חזק כשהרכבת דוהרת במהירות מסחררת, ועושה לולאות ספיניג ויוצרת חוויה עוצרת נשימה. הפארק גם מספק שפע של בידור עבור הילדים.
נמצא בעיירה Biddinghuizen, במחוז פלבולאנט (Flevoland).





פארק אפטלינג Efteling Theme Park
פארק השעשועים הגדול והוותיק ביותר בהולנד, ממוקם בעיירת קאטסהובל אופ לון זנד, את הפארק פקדו יותר מ -100 מיליון מבקרים. הפארק החל כפארק טבע פשוט עם מגרש משחקים וחדר יער אגדה מיוחד. היום הוא פארק שעשועים גדול אשר מתאים למבוגרים ולילדים. הפארק כולל מספר נושאים תרבותיים, נוסטלגיים ורומנטיים. מטבע הדברים, פארק השעשועים מכיל מספר רכבות הרים. הרבה ממקורות השעשועים מבוססים על פולקלור, אגדות, אגדות, אגדות ומיתוסים.  Aquanura: אטרקציה חדשה בפארק שמכונה כיום המזרקה הגדולה ביותר באירופה. המזרקה כוללת ארבע צפרדעים שהופכים האגם לתוך בלט מים. המזרקה פורצת מסונכרנת עם אורות ליווי מוסיקליים ויוצרת מופע מרהיב באמת. Raveleijn: העיר הקסומה אחד המופעים החדשים של הפארק שבו ניתן לראות המון פעלולים עם אש, אפקטים מיוחדים ומים. המופע מבוסס על הסיפור האהוב של חמישה אחים ואחיות אשר נלחמו נגד הרוזן הרשע  Grafthart ובהמת חמשת הראשים שלו.






עולם הים
מרכז חיי ים ב Scheveningen מציג את כל העבודות המרגשות והמעניינות על העולם הימי. זוהי חוויה מרתקת ויפה לאורך אקווריומים עם סוסוני ים, דגי פיראנה, חתולי וכרישים. הפארק מכיל יותר מ -150 מינים שונים של בעלי חיים ימיים בלמעלה מ 45 אקווריומים. פעילויות בבית החיים בים בניגוד לאקווריומים אחרים, SEA LIFE Scheveningen מציע פעילויות רבות שהופכות בעולם הימי מתעורר לחיים עוד יותר. ילדים יכולים לגעת בכוכב ים וסרטנים בבריכת הסלע, לעלות על צבי ים הגדולים אריק ובנץ ולצפות בהאכלה.  דרך מנהרה מתחת למים המוקפים 180.000 ליטר מי ים טרופיים בתוך כרישים, צבים ויצורים ימיים אחרים העוברים סנטימטרים מעל ראשך ונותנים לך את ההרגשה שאתה בתוך הים!


parks in Holand - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה