גלגל ענק של קוקה קולה באורלנדו פלורידה ארצות הברית

גלגל ענק של קוקה קולה באורלנדו פלורידה ארצות הברית 

לראות את אורלנדו  על גלגל תצפית ענקי, הגבוה מסוגו בחוף המזרחי של ארצות הברית, זו דרך מדהימה לתצפת על כל אורלנדו ועל האטרקציות שבה.  קוקה קולה גלגל הענק המכונה העין של אורלנדו  מרים את התיירים בכמוסות ממוזגות  המסתובבים בהדרגה ומספקים פרספקטיבה משתנה תמידית.  אורלנדו, פארקי שעשועים, נופים ואפילו קייפ קנווראל נמצאים קרוב לידכם כאשר אתם על הגלגל בתצפית של 360 מעלות.  ואם 360 מעלות צפייה באורלנדו אינם מספיקים, כל קפסולה מצוידת בטאבלט כך שתוכלו לראות מעבר לפני השטח וללמוד עוד על ההיסטוריה העשירה של ציוני הדרך המקיפים באורלנדו במספר שפות שונות. מתוך נופים מדהימים עובדות מעניינות רגעים קסומים על הרפתקה בשמים, להמריא מעל העיר יפה. גלגל ענק של קוקה קולה באורלנדו







אפשרויות לרכישת כרטיסים:

כרטיס 1 אטרקציה I-Drive 360 ​​כרטיס הופ על סיפון קוקה קולה אורלנדו עין או להתמודד עם עולם המים אורלנדו או מדאם טוסו אורלנדו עם 1 אטרקציה I-Drive 360 ​​כרטיס כניסה לכל אחת משלוש האטרקציות.

כרטיס 2 אטרקציות I-Drive 360 ​​כרטיס לפני או אחרי שאתה לוקח טיסה על קוקה קולה אורלנדו עין, לצלול לתוך הים אורלנדו או ללכת השטיח האדום על מדאם טוסו אורלנדו עם 2 אטרקציות I-Drive 360 ​​כרטיס, זמין עבור מבוגרים וילדים. זה שתי אטרקציות מדהימות ביום אחד!

כרטיס 3 אטרקציות I-Drive 360 ​​כרטיס תוכלו לחוות את כל שלושת האטרקציות המרגשות ביותר של I-Drive 360 ​​עם 3 אטרקציות I-Drive 360 ​​במחיר אטרקטיבי למבוגרים ולילדים. מאדאם טוסו אורלנדו, קוקה קולה אורלנדו עין עולם המים אורלנדו!


Save on your hotel - www.hotelscombined.com
Orlando, child, family, orlando legoland, themepark, savings, deals, promotions, theme parks, park, family, FL, florida, travel, vacation, entertainment, ticket, tickets, park ticket, theme park ticket, attraction, things to do, 360, Idrive, Orlando eye, madame tussauds, sea life, eye

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה